שובה של ה...

11 2 0
                                    

"פשוט התחלתי בנסיעה ושתקנו כל הדרך"
-יומיים אחר-כך-
היה כיף בדייט אני מודה, אבל מה שקרה ברכב לא נתן לי מנוחה. היא רצתה לנשק אותי ולא נתתי לה, אני לא מבין למה אני כזה אפס? הרי רציתי אותה ורדפתי אחריה, מנעתי מאנשים להיות איתה ועכשיו אני פאקינג לא מנשק אותה. נותן לה את מה שהיא צריכה, מה שהיא מחפשת בגבר.
לא דיברנו יומיים, אני חייב לעשות עם זה משהו. החלטתי להתקשר אליה ולהגיד לה לבוא אליי
אתם מבינים? להתקשר אליה שתבוא אליי. הייתי כל-כך עלוב שגרמתי לה לחזור לבית שלה.
היא ענתה שבסדר והיא מתארגנת, לא יכלתי לאסוף אותה כי תיכננתי להכין לה ארוחה, פתאום היו דפיקות בדלת אבל לא האמנתי שהיא תגיע כזה מהר.. פתחתי את הדלת וגיליתי שצדקתי אבל הייתי ממש בהלם ממי שעמדה ליד הדלת זו הייתה...
ירין
עברו יומיים מהדייט ולא דיברנו מאז בגלל מה שקרה ברכב, ממש השתגעתי כי אני כל-כך צריכה אותו. צריכה את הנשיקה הזאת ממנו. חשבתי על זה שאני ממש רוצה שנדבר אבל אני לא יכולה ובדיוק הוא התקשר, הזמין אותי אליו ואמר שהוא לא יאסוף אותי כי הרכב במוסך. עניתי שזה בסדר ושאגיע עוד עשר דק'.
סיימתי להתארגן והלכתי אליו, כשהגעתי ראיתי שהדלת פתוחה ולא הבנתי למה. נכנסתי בשקט ואז ראיתי ש...
דניאל
זו הייתה ליאן. מה היא באה בכלל מה היא רוצה? הרי נפרדתי ממנה לפני שטסתי.
זאת ליאן: (האקסית של דניאל.. הוא נפרד ממנה בפרקים הראשונים למי ששכח..)
חייבת לציין שהיא נורא ביצ'ית תראו זאת בהמשך.

)חייבת לציין שהיא נורא ביצ'ית תראו זאת בהמשך

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ה

ייתי בהלם לא ידעתי מה להגיד. ומכאן עשיתי כל טעות אפשרית.
הכנסתי אותה הביתה, ישבנו על הספה והתחלנו לדבר.
"מה דנדן התגעגעת אליי?" היא אמרה בקול הכי ממכר שיכול להיות ופשוט התהפנטתי.
התאפסתי על עצמי ועניתי לה: לא. לא התגעגעתי ליאן. מה את עושה פה בכלל?
"אני עושה את מה שהייתי צריכה לעשות מזמן" היא אמרה ושלחה ידיים לחולצה המכופרת שלבשתי, פותחת כל כפתור באיטיות.
דיי ליאן תפסיקי זה לא מתאים. תלכי מכאן, אנחנו נפרדנו. עניתי לה בקול חלוש ובמקום לעצור אותה עזרתי לה כמו דפקט.
"אני יודעת שאתה רוצה את זה בדיוק כמוני" היא אמרה בחושניות ואז עצרה את פתיחת הכפתורים והתקרבה אליי בשביל שנתנשק. נכנעתי והתנשקתי איתה ואז בדיוק באמצע הנשיקה קרה הגרוע מכל, ירין נכנסה לבית.
ירין
ואז ראיתי שהוא על הספה, מתנשק עם מישהי שאני לא מכירה והחולצה שלו חצי פתוחה. היו לי דמעות בעיניים והתחלתי לצעוק עליו.
אני רואה שאתה נהנה אה? הפרעתי במשהו?
"ירין זה לא.."
אויש דניאל אל תנסה אפילו, בשביל מה קראת לי אה? תענה לי! קראת לי בשביל לראות אותך מתנשק עם הזונה הזאת? צעקתי כמו מטורפת, לא יכלתי פשוט הרגשתי שאני נשברת.
"ירין נו אני מתחנן תקשיבי לי" הוא אמר וקם אליי במטרה לחבק אותי
אל תתקרב אליי חתיכת דפקט. ממש שובה של האקסית נכון? ויותר דפוק מיזה אותה אתה יכול לנשק ואותי לא?!! עזוב לנשק, יותר מיזה אתם עמדתם פאקינג לשכב! ולי אתה מוכר תירוצים בשקל. אל תתקרב אליי ואל תדבר איתי יותר בחיים שלך, הייתי ברורה?! תהנה עם הזונה שלך. סיימתי לצעוק עליו ויצאתי בריצה החוצה, ראיתי איזה חומה בפארק, התיישבתי עליה והתפרקתי בבכי.
דניאל
סעמק! סעמק! סעמקקקק!!! זה לא קורה לי, אני לא מאמין אני כזה אפס.
"אני רואה שאתה נהנה אה? הפרעתי במשהו?" היא אמרה בעצבים, מתאפקת לא לבכות
ירין זה לא... ניסיתי להסביר אבל איך אפשר להסביר שאני דפוק?
"אויש דניאל אל תנסה אפילו..." היא צעקה והייתה שבורה. נשבע שאני רוצה לחבק אותה, אפילו קמתי בשביל זה אבל היא עצרה אותי בצדק והתחילה לצעוק שאני לא אתקרב אליה ועוד דברים שכואב לי לחזור עליהם, שהיא סיימה לצעוק היא יצאה החוצה בריצה ואני עמדתי ולא ידעתי מה לעשות ואז ליאן אמרה
"מה יש לסתומה הזאת? היא הפריעה לנו באמצע"
ליאן אני מזהיר אותך אל תדברי עליה ככה עופי מפה. החזרתי לה בעצבים מתאפק לא לחנוק אותה.
"תרגע בייב, סתם צחקתי. בוא נמשיך איפה שעצרנו, היא דווקא צדקה באמת נהנת." ליאן ענתה בחושניות כזאת מסוגלת להטריף אותי.
די ליאן פשוט עזבי אותי, צאי מפה. הייתי כל-כך עצבני שעוד שניה הפכתי את הבית
"כרצונך בייבי" היא אמרה ויצאה. איך שהיא יצאה הפכתי הכל, זרקתי כריות, הפכתי ספות. הרגשתי שבור, ידעתי שהיא לא תרצה לדבר איתי יותר.

היוש וזה ממצב? עוד פרק הגיע לסיומו תודה לכל הקוראים והמצביעים, מעריכה מאוד. רציתי להעלות את הפרק הזה אתמול כמו שאמרתי אבל הייתה בעיונת במרכז הביקורות חחח (אני מקווה שמי שזה מכוון אליה תבין מה אני מדברת) בכל מקרה.. קריאה מהנה נחזור עם עוד פרק שבוע הבא.. שבת שלום.
נ.ב נראה לי שזה הפרק הכי ארוך שהיה לי עד עכשיו, אני גאה בעצמי ומקווה שזה טוב ולא ארוך מידי. ביוש.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now