החיים שלי קורסים

19 1 0
                                    

"הרמתי אותו וניפצתי אותו על המדרכה ואז..."
ירין.
אחרי שארי נתן לי לשתות דניאל שם לב, התקדם אלינו, תפס לי ביד והוציא אותי החוצה ואמר מה נראה לך שאת עושה ועוד דברים עניתי לו שלא ימכור לי סיפורים ואחרי שהלכתי שמעתי אותו מנפץ בקבוק על המדרכה, הסתובבתי אליו להבין מה הרעש הזה וראיתי שהוא מנסה לחתוך את עצמו.
רצתי אליו שאני אחוזת טירוף רוצה לעצור אותו.
דניאל בבקשה תפסיק
"מה ירין? יש עוד דברים ששכחת להגיד?"
חלאס אל תעשה את זה קשה יותר ממה שזה
"אז תעזבי אותי, תני לי למות בשקט טוב?"
לא. לא טוב. אתה חשוב לי אוקיי? תפסיק. אמרתי לו שאני חצי בוכה, מתחננת שיעזוב את הזכוכית שהייתה לו ביד קרוב מאוד לוורידים.
"החיים שלי קורסים את לא קולטת?! אני רוצה אותך ופגעתי בך, אין טעם שאשאר. את גם לא תסלחי לי בשום דרך ולא מגיע לי שתסלחי לי בכלל." הוא אמר והרכין את הראש, באתי לענות אבל אז..
דניאל.
שברתי את הבקבוק, עמדתי להרוג את עצמי אבל אז ירין הגיעה.
מה ירין? יש עוד דברים ששכחת להגיד? אמרתי לה בחצי עקיצה.
"חלאס אל תעשה את זה יותר קשה ממה שזה" היא ענתה וראיתי עליה שהלב שלה שבור.
המשכנו לדבר, אמרתי לה שהחיים שלי קורסים ושעדיף שלא אשאר. פתאום מרחוק אני קולט את ארי מתקרב אלינו.
ארי: "ירין איפה את? אני מחפש אותך בכל הפאב"
מה אתה רוצה? התחלתי להתעצבן ובאתי לקום אליו.
ירין: "דיי דניאל, בבקשה אל תעשה כלום". היא אמרה בקול המרגיע שלה כזה שמסוגל להרגיע אותי גם שאני על מאתיים. בשבילה לא אעשה לו כלום.
ארי: "מה דניאל, החיים לא פשוטים אה?" הוא עקץ, כנראה שם לב לזכוכית שביד שלי.
הלסת שלי התהדקה יותר ויותר הרמתי את היד בשביל להרביץ לו אבל...

היי קוראים וקוראות שלי, מה חדש? יצא פרק לא משהו אני יודעת.. אבל אנחנו נמשיך בכל הכוח. לילה טוב בנתיים.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now