דפוק עם תעודות

16 0 0
                                    

"מבטיחה לעצמי שהוא לא יפגע בי ואני לא אתאהב בו שוב"

*כעבור שבועיים*

שבועיים. שבועיים עברו מאז שיצאתי מהבית של דניאל, שבועיים מאז שיצאנו אחד על השניה.

שבועיים מלאי בכי, כאב וניסיון להבין למה הוא עושה לי את זה ולמה אני עושה את זה לעצמי כי זו חד משמעית התעללות, מאז לא דיברתי עם אף אחד. לא איתו ולא עם החברה הכי טובה שלי שניסתה לבוא אליי ולהוציא אותי בכוח מהחדר פשוט הסתגרתי בבית בלי רצון לראות אף אחד, בעודי שקועה במחשבות צליל של הודעה קטע לי אותן והתמלאתי תקווה שזה לא ממנו אבל התאכזבתי שנודע לי שטעיתי.

-מספר לא שמור-

"היי" הוא כתב בקצרה אבל המשיך להקליד

"אפשר שנדבר" חשבתי הרבה עד שעניתי לו ואחרי 10 דק' שנראו כמו נצח כתבתי לו בצורה הכי יבשה שיכלתי

לא אין מה לדבר, שמעתי אותך מספיק אתמול. יצאתי מהצ'אט בשביל לא לראות שום הודעה ממנו, באמת שאין לי כוח אליו אבל לא עברו שתי דק' ושוב הודעה.

-מספר לא שמור-

"לא לא לא ירין, נראה לי שלא הבנת.. אני לא שאלתי אני קבעתי עובדה. את לא רואה שחסר סימן שאלה שם?" הוווו הקור רוח שלו מתחיל לעצבן אותי בצורה בלתי רגילה. מרוב עצבים לא שמתי לב להודעה השניה שלו

"שלוש דק' אני אצלך, כדאי שתפתחי לי" מה שלוש דק'? מה הוא דפוק?

אני לא בבית. מיהרתי להקליד אבל הוא כבר יצא מהצ'אט שלנו ובאמת אחרי שלוש דק' דפיקה בדלת.

דניאל.

חלאס. נמאס לי לחכות שבועיים עד שיקרה משהו, עד שמישהו יעשה ת'צעד. החלטתי לשלוח הודעה וללכת לדבר איתה.

היי

אפשר שנדבר. כתבתי וחיכיתי שתענה, אחרי משהו כמו  10 דק' אני מקבל ממנה תשובה יבשה שמעלה לי את העצבים.

ירין עבודה.

"לא אין מה לדבר, שמעתי אותך מספיק אתמול." בוא'נה יש לה פה זאתי אם היא לא הייתה בחורה הייתי מנער אותה ואז החלטתי לענות לה באותו מטבע.

לא לא לא ירין נראה לי שלא הבנת... אני לא שאלתי אני קבעתי עובדה. את לא רואה שחסר סימן שאלה שם? ידעתי שתשובות כאלה יעצבנו אותה אבל מעניין לי ת'תחת מה היא חושבת. ואח"כ הוספתי

שלוש דק' אני אצלך, כדאי שתפתחי לי. לחצתי על שלח, כיביתי את הפלא' ונסעתי אליה אחרי שלוש דק' הגעתי ודפקתי לה על הדלת.

"תרמנו כבר בעבודה" אני שונא שהיא מדברת אליי ככה והיא יודעת את זה.

פתחי ירין אני לא צוחק. אל תתני לי לעשות דברים שאחרי זה תתחרטי עליהם. עניתי לה בעצבים והכנתי את עצמי לבעוט לה בדלת אבל אז שמעתי אותה פותחת

"מה אתה רוצה?" רוצה לגרום לה לגנוח את שמי שכל העיר תשמע מה אני רוצה.

רוצה שתקשיבי, עד כדי כך קשה לך? אני אומר ומנסה להתאפק לא להתנפל על השפתיים הדקות והמשורטטות שלה.

"קצת קשה להקשיב לדפוק עם תעודות אתה לא חושב?" פאק מה שהיא עושה לי עם העצבים שלה, מת עליה שהיא כועסת.

לא אני לא חושב.

אני דפוק אבל מצפה שתקשיבי לי.

"מצפה זה אחלה, תנסה עוד חצי שנה אולי אני אקשיב לך"

ירין תפסיקי עם מה שאת עושה לי בגוף. אני אומר בארסיות ומתקדם לאט לאט לכיוונה.

"דניאל תתרחק ממני" אני לא מקשיב ועדיין מתקרב אליה

"דיי דניאל אתה מפחיד אותי"

אני חייב שתעצרי אותי ירין אסור לנו להיות יחד, אסור לנו לשכב. 

"תמצא מי שיעצור אותי" היא אמרה ופתאום התקרבה אליי גם אלא שאז...



אהלן כולם, מקווה שהפרק הזה יותר משופר ממה שעשיתי לפני. תודה על 700 קוראים לא מובן מאליו בכלל!!!





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 14, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now