להתחיל מחדש

10 1 0
                                    

ירין.

באמת שאני לא מבינה אותו ואת עצמי. מה אני רודפת אחריו? הוא הרס לי ולאח שלי את החיים, למה אני נותנת לו להשפיל אותי עוד ועוד? מה הקטע שלו בכלל, אני דואגת לשבת לידו מחכה שהתעורר והוא גורם לי להרגיש הכי חרא בעולם. לא סיימתי לחשוב ופתאום קיבלתי הודעה, כמובן שזה יהיה הוא..

~הודעת טקסט~

+הי, אפשר לדבר?

דבר. החזרתי לו באותו מטבע.

+אל תיהי כזאת, אני מנסה להתנצל.

אה באמת? אני לא רואה כאן סליחה.

+אולי דיי? הוא כתב והרגשתי קצת חרטה

+עזבי, מה אני מנסה בכלל. הוא הוסיף והרגשתי שהוא מיואש ממני

לא לא.. דבר, אני מצטערת.

+אחלה.. קיצר השתחררתי אז אם את מוכנה לתת לי צ'אנס תגיעי אליי בשבע. בלי שאלות.

השתחררת? זה לא אמור לקרות עוד יומיים? שאלתי למרות שביקש שלא, מקווה שלא ברח או משהו

+אמרתי בלי שאלות. נתראה, ביי.

הוא אמר ובזה סגרנו את השיחה. על מה הוא רוצה לדבר איתי כבר? אני לא מתכוונת לצאת פתטית וללכת אליו, הוא יפגע בי. אני בטוחה בזה. החלטתי לדבר עם נועה, בתקווה שיהיה בסדר.

:שיחת טלפון:

היי נועה, מה איתך?

-הייייי סופסוף שומעים ממך. איפה הלכת לי?

עזבי, עניינים ובלאגנים.

קיצר.. שומעת?

-דברי אליי אחותי.

זה דניאל...

-דניאל? החתיך שהגיע אלינו ליומיים? פרטים ומהר!

תרגעי, זה ארוך אני אספר לך פעם אחרת. העניין הוא שהוא הזמין אותי אליו ובגלל שאנחנו בסוג של קשר הוא פגע בי המון.

-הופהההה בגלל זה לא תקשרת איתי הרבה זמן. שכבתם?

נועה נו. נראה לך? לא היה נשיקה אפילו, סתם קשר.

-כן, כן.. בטח..

בסדר בסדר.. עזבי את זה עכשיו, תכף שבע ואני לא יודעת מה לעשות. לא בא לי להיפגע שוב. לא מתאים לי לבכות בגללו.

-להיפגע? מה הוא עשה לך הנבלה?

עשה הרבה. נמאס לי ממנו ומעצמי בעיקר, איך ברגע שהוא זורק מילה אני רצה אליו כמו פודל.

-תשמעי מה תעשי. תלכי אליו, אולי הוא רוצה להתחיל מחדש. ברגע שהוא רק מנסה את נותנת לו סטירה ויוצאת מהבית. אוקיי?

לא.. לא אוקיי.. למה שאני ארביץ לו?

-נו מה את סתומה? מה זה משנה? פשוט תצאי ותבואי אליי. נדבר אחרי שתפגשו, אני צריכה לזוז.

טוב, ביי.

סיימנו את השיחה, השעה שש וחצי ואני חייבת להתארגן



                                                                                 המשך יבוא

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now