בלי רחמים

10 2 0
                                    

"שמתי לב שעוד מישהו הגיע למשרד..."
זה היה אחד השומרים הוא אמר שיש מלא עבודה לעשות ושלא אצא עד שאסיים, התבאסתי אבל הבנתי שאין ברירה אני חייבת את הכסף. עשיתי את העבודה אבל מרגע לרגע חשדתי שדניאל נתן לי את זה כדי להסיח את דעתי והבנתי שאני חייבת להשתחרר איכשהו כי משהו לא טוב עומד לקרות. עזבתי הכל וירדתי במהירות למטה, בדקתי שהשטח נקי והשומר לא נמצא וניצלתי את זה בשביל לצאת לכיוון הבית לפני שיהיה מאוחר מידי אבל כשהגעתי ראיתי ש... והבנתי שטעיתי.
דניאל
הגיע הערב והחלטתי לעשות את זה היום, בלי רחמים. זו הבקשה של המשפחה שלי ואני לא יכול לחכות יותר, הכל הלך לפי התכנית וידעתי שאין מצב שמשהו השתבש, נתתי לירין מלא עבודה בשביל שלא תפריע לי ושלא תראה מה אני עושה. התקדמתי לכיוון הבית שלה שהנשק נמצא בג'ינס האחורי שלי, דפקתי על הדלת וירדתי על הברכיים כי אח שלה פתח לי, הצגתי את עצמי בנחמדות ושאלתי אם אבא שלו בבית הוא הציג את עצמו כשי וענה שכן ואז הצעתי לו שחבר שלי יקח אותו לטייל בבריכה הוא הסכים ומיד התקשרתי לג'ון שיבוא לקחת אותו אחרי שהם הלכו ניצלתי את זה בשביל להיכנס לבית עשיתי סיבוב ואז ראיתי את אבא שלהם מחביא כסף. הכסף שהמשפחה שלי מחפשת. הוצאתי את האקדח והוא התחנן על חייו אבל לא הקשבתי לו, דרכתי את הנשק ויריתי אבל אז הבנתי שטעיתי, בשניה התכנית שלי נהרסה ומה שהכי לא רציתי שיקרה קרה....

הולה קוראים וקוראות שלי, שוב תודה לכם/לכן, ההצבעות והקריאות עולות ועולות והכל בזכותכם ובזכותכן אני ממש מעריכה את זה באמת, זה לא מובן מאליו. לגבי הפרקים... אני מצטערת שחלק יוצאים קצרים אני פשוט מנסה ליצור אווירה של מתח, אני מבטיחה לפצות בהמשך. קריאה מהנה.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now