להציל הכל.

11 2 0
                                    

"עמדתי על יד החלון וראיתי ש.."
ראיתי שהם עומדים שם למטה ומתנשקים. היא האישה שאני כ"כ רוצה מתנשקת לי מול העיניים עם אחד שחשבתי שהוא החבר הכי טוב שלי, ניחשתי נכון הוא האהבה האחרת שלה זה כאב לי כ"כ כאב לי אבל החלטתי שדי. נמאס. אני צריך לחזור להיות מי שהייתי לפני שהשתנתי בשביל בחורה אחת שסובבה לי ת'ראש, עד לפני שהכרתי אותה הייתי בן-אדם אחר. בן-אדם בלי רגש, ההוא שכולם מפחדים ממנו, אני צריך לחזור לשם להיות מי שהייתי ואני לא מתכוון לוותר בגלל ילדה שגרמה לי להתאהב, אני איש קר בלי רגשות איך לעזאזל התאהבתי בה?? אבל הפעם נשים לזה סוף ואני מתכוון להתחיל בזה שאגיע לבית שלה ואחסל את אבא שלה ואם יהיה לי זמן ומצב-רוח טוב אני הולך לחסל גם את הילד שהורס לי את הפאקינג חיים והפאקינג קריירה. זה נשמע דפוק והזוי אני מודה אבל אני רוצה אותה אני רוצה את ירין ואף אחד לא יקח לי אותה, אני הולך לחסל גם את החבר הכי טוב שלי.


קופצים לסיפור אחר

ירין
עברו שבועיים מאז מה שקרה עם דניאל והחלטתי להתאפס על עצמי ולא לתת לזה לשנות אותי, קיבלתי החלטה לעבור בית-ספר ולחפש עבודה. עברתי בכל מיני לוחות של מודעות, דפדפתי בכל מיני עיתונים עד שראיתי את המודעה הבאה:
דרושים גברים חסונים לעבודה שחורה בפשע. אנחנו מתעסקים בהוצאת צדק לאור, נשמח לערוך לכם ראיונות יום נפלא.
פרטים במס' הפלא' *******
לא היה הרבה מלל במודעה הזאת ולמרות שהפניה היא לגברים חסונים המודעה קרצה לי, יש משפ' פשע שרודפת אחרי ירון ואני לא מוכנה לשתוק לזה אני חייבת להציל הכל, כל מה שנשאר לנו(תרגעו זה לא בשבילו, זה בשביל אחי) אני אלך לראיונות ונראה אם אתקבל.
התקשרתי למס' שמופיע וענה מישהו שלו הציג את עצמו ושמר על זהות בדויה ואמר לי שהוא ישמח להיפגש איתי בפארק בשעה חמש ממש התרגשתי והתחלתי להתארגן אלא שאז...

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now