חלק ממני

11 1 0
                                    

"ופתאום ראיתי ש..."
ארי מנסה לקחת בכוח את ירין לאנשהו, היא שיכורה רואים עליה והדפוק הזה פשוט מנצל אותה. התעצבנתי והחלטתי לקחת פיקוד.

ירין
הרגשתי קצת לא בסדר עם מה שאמרתי לדניאל אבל הייתי פגועה מידי בשביל לחזור ולהגיד לו שטעיתי. נכנסתי חזרה לפאב ואיתרתי את ארי, ראיתי שהוא שם לב אליי אז התקדמתי אליו והוא נתן לי משהו לשתות, תוך כדי שאני שותה הוא ניסה לנשק אותי והתנגדתי כי מבחינתי אני לא אחזיר לדניאל. ניסיתי להתנגד אבל הבנתי שאני לא מצליחה, כאילו נגמרו לי הכוחות הייתי ממש מעורפלת.

דניאל.
תפסתי את ירין ביד ופניתי לארי בשביל שישחרר אותה, הוא אמר לי לא להתערב ונתתי לו אגרוף. משכתי את ירין החוצה בהכי עדינות שיכלתי והתעצבנתי עליה.
ירין מה את חושבת שאת עושה?
"מה דניאל? מה אתה רוצה?" היא ענתה והתנדנדה. תפסתי אותה ונתתי לה מים
"תעיף את זה ממני, לא צריכה את הטובות שלך"
תשתי. דרשתי ממנה והסתכלתי לה עמוק בעיניים
"לא שותה מה תעשה לי?"
ירין דיי כבר, תפסיקי לנסות להחזיר לי. הלסת שלי התחילה להתהדק. היא לגמה מהבקבוק והמשכתי לדבר איתה.
למה את עושה את זה?
"עושה מה? הוא רוצה אותי אז כואב לך?
התאפקתי לא לצאת עליה, היא פגועה ממני אז מגיע לי כל החרא הזה.
"אולי נשאל הפוך? למה אתה. עושה את זה?"
ככה. ככה אני רוצה.
"אתה פגעת בי דניאל, חשבתי שאתה אחר. שלא תבגוד בי על ההתחלה"
היא אמרה, מתאפקת לא לבכות וכל מילה שלה צורבת לי את הלב. שתקתי, לא ידעתי מה לענות לה והיא המשיכה.
"אני אהבתי אותך ושיחקת בי, אתה כבר לא חלק ממני יותר. תעוף מפה."
ירין אני.. באתי להגיד משהו אבל היא קטעה אותי.
"אתה מה? אוהב אותי? אתה שקרן. אל תגיד דברים שאתה לא מאמין בהם, אל תמכור לי סיפורים."
הלב שלי נדקר מהמילים שלה, ראיתי שהיא דומעת. שתקתי והתקרבתי לחבק אותה, לנגב לה את הדמעות אבל היא דחפה אותי ממנה ואמרה את המילים שהכי כאב לי לשמוע.
"אני לא רוצה קשר איתך, אני לא אוהבת אותך. תודה על המים"
היא סיימה לדבר והלכה. איך היא עושה את זה? איך היא מצליחה לגרום לי להשתגע? ראיתי בקבוק בירה על הרצפה הרמתי אותה וניפצתי אותה על המדרכה ואז...

היייי אני שמחה שיש לי קצת יותר זמן לחזור, מקווה שלא נעלמתם לי. תהנו מהפרק

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now