"אני מרגיש כאב חד שקורע לי את הבטן"
ניסיתי למשש את הגוף שלי בשביל להבין מה קרה אבל כל תזוזה הכי קטנה הרגה אותי, הבנתי שעשיתי תאונה ושכל הגוף שלי מדמם.
הרגשתי שמישהו מנסה לעזור לי ובאותה שניה איבדתי הכרה.ירין.
הייתי שקועה מידי ולא שמתי לב שעוד לא נכנסתי לרכב.
+ירין, את איתי? אנחנו חיבים לנסוע.
כן.. כן.. אני איתך.
+יופי כנסי למשב האחורי, הוא צריך טיפול.
כמובן שלא הבנתי על מה הוא מדבר אבל עשיתי מה שביקש, פתחתי את הדלת האחורית ופתאום אני רואה מישהו מוכר שוכב מאחורה. זה היה דניאל, הוא נראה במצב ממש קשה ומחוסר הכרה נכנסתי מהר לרכב, הנהג נסע ואני ניסיתי להעיר את דניאל.
דניאל תתעורר, בבקשה תתעורר. ניסיתי בכל הכוח אבל ללא שום הצלחה.
אתה מוכן להסביר לי מה קרה לו? למה הוא ככה בעשר בלילה? פניתי בפאניקה למי שהסיע אותנו
+קודם כל.. קןראים לי הראל, דבר שני הוא נסע במהירות ועשה תאונה אני עברתי משם וחילצתי אותו. הוא הסביר
ומאיפה יש לך את המס' שלי?
+הוא פשוט התקשר אלייך אז היית ראשונה ביומן שיחות שלו.
דניאל נו תתעורר. אני שוב מנסה, לא מקשיבה להסבר.
הראל! סע, אין לו דופק! הוא הגבר מהירות ונכנסתי ליותר לחץ ממה שהייתי.
^כעבור שעה^
*דניאל יוצא מטיפול נמרץ*דניאל, דניאל אתה ער. סופסוף ראיתי את העיניים שלו מביטות בי מבעד למסכת הנשמה.
למה עשית את זה? מה קרה? המשכתי לדבר אליו מקווה שיענה.
"עשיתי את זה בגללך ירין" הוא אמר בקול חלוש, בקושי מוציא מילה.
בגללי? למה? מה עשיתי?
"תרגעי לא עשית כלום.. אם כבר זה אני עשיתי לך. תראי מה גרמתי לך לעבור" הוא בקושי מצליח דבר, רואים עליו שכל מילה קורעת אותו פיזית ונפשית.
"אני הורס אותך כל פעם מחדש. אני לא יכול לחיות בלעדייך אז אני מעדיף למות. הבנתי מלא דברים מאז שנפגשנו ואחד מהם זה שאת חשובה לי. אני לא יכול לפגוע בך, בגלל זה לא נישקתי אותך ובגלל זה גם עוד דברים שאת לא יכולה לדעת עליהם... אני מצטער..." הוא המשיך, מבזבז את כל הכוחות שלו רק בשביל להתנצל, באתי לענות אבל אז....ערב טוב קוראים וקוראות נכבדים שלי, אני יודעת שהפרקים יוצאים קצרים וריקים מתוכן אבל זה עניין של זמן, אני מקווה..
בכל מקרה זה השתפר בסוף. סומכת עליכם שתעזרו לי ולא תעלמו לי, לילה טוב. נתראה הפרק הבא
YOU ARE READING
אהבה בלי תנאים
Horrorמה לדעתכם קורה שעבריין מוכר מתאהב בילדה של המשפחה שבעצם מבוקשת אצלו? לא הבנתם?, נו ברור.. חכו שתשמעו מה קורה שדניאל קייל מתאהב באחת שלא סופרת אותו כ"כ ושמה ירין נאור. ההתחלה לא כ"כ ברורה אבל הסוף שונה לגמרי, מקווה שיצרתי מספיק מתח. קריאה מהנה.