אחת אפס

9 2 0
                                    

(הערה קטנה.. הפרק הזה יבוסס כולו רק על נק' המבט של דניאל והפרק הבא יבוסס על נק' המבט של ירין. מצטערת שזה ככה זה פשוט חשוב לי להמשך הסיפור ואל תדאגו זה יקרה רק פעם אחת..)
"והדבר היחיד שאני מרגיש עכשיו זה שאני טיפש"
דיי נמאס לי ממנה חשבתי לעצמי תוך כדי שאני מדליק לי סיגריה, שתעשה מה שבא לה אני לא אפול לרגליה רק כי חשבתי שאני מאוהב בה. אני שבור קצת זו לא בושה להודות, אבל אם מבחינתה סיימנו אז גם מבחינתי ואני לא מתכוון ללכת אחריה יותר. סיימתי לחשוב, כיביתי את הסיגריה ונכנסתי חזרה לפאב, שוב ראיתי אותם מול העיניים שלי והפעם לא רק שהם רקדו צמוד הם גם התנשקו ושתו עד מוות. במיוחד ירין היא הייתה ממש שיכורה אבל שתלך להזדיין לא אכפת לי ממנה כבר. עברו חמש דק' והם עדיין התנשקו, לא יכלתי להסתכל עליהם יותר זה העביר בי תחושה של גועל, לקחתי לי שתיה ועברתי לשבת במקום אחר. שתיתי המון ואז מישהי התקרבה אליי הייתי שיכור אבל נשארתי פיקח מספיק כדי לדעת מי זאת.. זו הייתה ליאן אלא מה. היא לבשה שמלה מיני עם מחשוף וזה ממש עשה לי את זה אם לומר את האמת... היא התקדמה לכיוון שלי בצעדים איטיים ושהגיעה אליי התיישבה לי על הברכיים תוך כדי שהיא זזה עליי, היא הפסיקה וניהיה לי חם וראיתי שהעניין לא מתקדם אז לקחתי פיקוד. שתיתי לגימה מהבקבוק אלכוהול שהיה לידי והתחלתי לנשק אותה בצוואר שמתי לב שהיא מבינה את העניין אז המשכתי ועליתי לשפתיים שלה והתנשקנו, אחרי שסיימנו עצרתי וליאן סימנה לי כן עם הראש. תפסתי לה ביד והובלתי אותה אחריי, חלפנו מול ירין וארי ראיתי שהיא מסתכלת עליי ואז חשבתי לעצמי "אחת אפס לטובתי אה ירין?"
הרגשתי גאה שסופסוף אני מחזיר לה על הנשיקות הדפוקות שלה עם שגב וארי. אני וליאן נכנסנו לאחד החדרים שיש בפאב ואז הצמדתי אותה לקיר ונישקתי אותה, הורדתי לה חולצה והיא הורידה את שלי ואח"כ התקדמנו לעבר המיטה. השכבתי אותה, הורדתי את המכנס והבוקסר ועליתי מעליה, המשכנו להתנשק ואז הסתובבנו ככה שהיא מעליי וגם היא הורידה את המכנס ונשארנו עירומים שתינו. סיימנו לשכב אז התלבשתי ויצאתי מהחדר ופתאום ראיתי ש...

שלום לכם ולכן, מה הולך? עוד פרק הגיע לסיומו ואני מודה שלא יצא כ"כ טוב אבל אפצה על זה מחר סורי... מקווה שתאהבו בכל זאת ביי בנתיים

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now