"החלטתי שאני רוצה לתקן ואני אלחם על זה"
עברו יומיים מאז שהחלטתי לקחת את ירין ושי תחת חסותי, אני הרסתי להם אז אני רוצה גם לבנות מחדש.
ירין
עברו רק יומיים וזה מרגיש כמו נצח, אני לא מבינה למה הוא עושה את זה בכלל הרי זה ברור שאני לא אוהבת אותו ואם הוא אוהב אותי זה מגוחך לגמרי. כל מה שהיה ביומיים האלה מיותר לגמרי בעיניי, אנחנו רק רבים כל הזמן וזה מתחיל להימאס עליי מה הוא קושר אותי אצלו בכלל? זכותי לצאת וללכת לאן שבאלי.
חיכיתי שהוא ילך לעבוד, בדקתי שהשטח פנוי ויצאתי. החלטתי לחזור לבית שלי, שהגעתי ראיתי את ארי, הקראש שלי מחכה ליד הדלת. שאלתי מה הוא עושה כאן אז הוא ענה שהוא בא לראות מה איתי. אתם קולטים??? הקראש שלי מתעניין בי, דיברנו חמש דקות בחוץ ואז נכנסנו הביתה.
דניאל
יצאתי להפסקה קטנה ובזמן ההפסקה שלי הלכתי לבדוק איפה ירין, שמתי לב שהיא לא בחדר אז התחלתי להתעצבן, ידעתי שהיא ברחה לבית שלה כי היא תמיד ניסתה לברוח לשם. לא חשבתי פעמיים ופשוט רצתי לכיוון הרכב בשביל לנסוע לבית שלה כי ברחוב היא יכולה לברוח, הגעתי ונכנסתי לבית שלה שלפתע אני רואה אותה בחדר מתנשקת עם מישהו מוכר. ארי מהכיתה שלי לשעבר. נתתי אגרוף לדלת שישימו לב אליי ואז התחלתי לצעוק על ירין שתחזור הביתה...
"פה זה הבית שלה והיא לא הולכת לשום מקום" שמעתי את ארי אומר
סתום סתום חתיכת דפוק, אל תתערב אני מזהיר אותך. החזרתי לו
"אתה לא מפחיד אותי, אם לא שמת לב אתה העבריין הכי גדול של פריז אתה קולט מה אני אומר? פריז ז"א שכאן. בישראל. אתה אפס גמור אף אחד לא משקשק ממך"
איך שהוא סיים את המשפט דפקתי לו אגרוף לפרצוף ונתתי לו בעיטה ישר לאזור הרגיש, פשוט פוצצתי אותו במכות עד שהוא היה שותת דם.
ירין
אחרי שנכנסנו לבית עלינו לחדר שלי, ישבנו על המיטה ודיברנו עד ש.. הוא התקרב אליי, אני הקרבתי אליו והתנשקנו ואז שמענו מישהו נותן אגרוף לדלת וזה היה לא אחר מאשר דניאל.. הוא התחיל לצעוק עליי ואז ארי המקסים והחמוד התערב לטובתי, דניאל התרגז והחזיר לו באותם מילים עד שהוא ממש התרגז וכבר נתן לארי מכות. רציתי לעזור לארי ששכב על הרצפה פצוע אבל דניאל תפס אותי בחוזקה ולקח אותי לרכב שלו ואז דיברנו...
"למה הלכת אליו? למה התנשקתם??? סעמק אני לא מבין אותך. התנשקת עם שגב ועכשיו שהוא לא פה הלכת לארי?" דניאל שאל בעצבים
אל תצעק עליי. אתה לא תגיד לי מה לעשות, אני לא עובדת אצלך.
"ירין אני מזהיר אותך אל תעצבני אותי. או שתשתקי או ש..."
או שמה?? או שתרביץ לי כמו שהרבצת לארי או אולי תירה בי למוות כמו שירית בשגב אה? החזרתי לו באותה מידת עצבים.
"אויש סתמי את יודעת שזה לא ככה ואני בחיים לא אעשה לך את זה." הוא החזיר בלחש, נאנח ואז הוסיף..
"אני צועק ומתעצבן כי אני לא מבין איך הראש שלך עובד. אני אוהב אותך טוב?? למה את לא קולטת?
את הולכת ומנסה להיות עם גברים אחרים שלא בטוח שרוצים אותך בזמן שהגבר היחיד שרוצה אותך יושב לך כאן מול הפאקינג עיניים, אני רוצה אותך ירין. נמאס לי להתסתובב סביבך בזמן שאת עושה את עצמך כאילו זה לא צפוי. אני נכנע לך את יכולה ללכת." הוא אמר בכניעה ואכזבה ויצא מהרכב, הוא הלך ברגל והשאיר אותי לבד באוטו להתמודד עם המחשבות.
חשבתי קצת והבנתי שהוא צודק, הוא באמת רוצה אותי ואני עושה את עצמי לא מבינה.. עוד שניה בכיתי מולו מרוב שזה נכון. ידעתי שזו האמת, דניאל צודק ב-100%. הוא רוצה אותי ולא עשיתי כלום, עכשיו תורי להילחם ולהוכיח לו. להוכיח לעצמי שזה הוא, הוא הגבר שלי.
YOU ARE READING
אהבה בלי תנאים
Horrorמה לדעתכם קורה שעבריין מוכר מתאהב בילדה של המשפחה שבעצם מבוקשת אצלו? לא הבנתם?, נו ברור.. חכו שתשמעו מה קורה שדניאל קייל מתאהב באחת שלא סופרת אותו כ"כ ושמה ירין נאור. ההתחלה לא כ"כ ברורה אבל הסוף שונה לגמרי, מקווה שיצרתי מספיק מתח. קריאה מהנה.