₪פריז, צרפת
:24 שעות לפני הטיסה
נק' מבט דניאל:
התעוררתי לצלילי השעון מעורר שבפלא' כולי גמור מעייפות, היום זה יום השנה למשפ' שלי ואני צריך לעלות לקבר והטיסה שלי לארץ מחר ולא הספקתי כלום אין לי כוח לזה בכלל אבל אין מה לעשות זו העבודה שלי.. צליל הודעה מוכר קטע לי את המחשבות
~הודעה מאהבת חיי~
אהבת חיי: היי בייב😍 מה איתך? באלך לצאת קצת?
סיננתי אותה וסגרתי את הפלא', דבר ראשון אני שונא שהיא קוראת לי ככה ודבר שני מה היא סתומה, איזה לצאת? היום האזכרה למשפחה שלי איזה מן חברה זאת ובכלל מחר אני טס וצריך להיפרד ממנה, החלטתי לשלוח לה הודעה בחזרה.
~אהבת חיי~
אני: היי, סליחה שלקח לי זמן לענות פשוט לא מתאים היום יש לי מלא דברים לעשות..
אהבת חיי: אה שיט שכחתי אני ממש מצטערת
אני: זה בסדר, לא ציפיתי שתזכרי🙄
אהבת חיי: נו מה.. אבל התנצלתי..
אני: בסדר לא משנה.. סולח... אני צריך לדבר איתך. עוד חצי שעה אצלי בבית.
אהבת חיי: טוב ביי..
סגרתי את השיחה והלכתי לארוז, היום זה נגמר בנינו.
#כעבור חצי שעה דפיקות בדלת#
היי מאמי. ליאן אמרה וניסתה לנשק אותי, סובבתי את הראש ואמרתי לה להיכנס, היא נכנסה וישבנו על הספה.
ליאן: למה התחמקת מהנשיקה שלי? ולמה אנחנו לא בחדר שלך..?
ככה. ואנחנו לא בחדר כי לא קראתי לך בשביל לשכב איתי.. קראתי לך בשביל שיחה רצינית, אפשר?
ליאן: לא הזמנת אותי בשביל שנשכב ואתה רוצה לדבר שיחה רצינית זה נשמע חשוד, יש לך מישהי אחרת??
לא ליאן אין לי מישהי אחרת תרגעי כבר ותני לי לדבר
ליאן: נו.. שוט..
כפי שאת יודעת מחר אני טס לישראל בשביל לסגור חשבונות
ליאן: מח..
לא נתתי לה לגמור את המשפט וישר אמרתי: תני לי לסיים. בכל מקרה אני טס מחר ואהיה עסוק לא יהיה לי זמן בכלל, מחר אני סוגר עם שגב את כל הפרטים עם המשרד וזה.. ובגלל שלא יהיה לי זמן ואני טס לכל החיים ולא חוזר אני לא רוצה מחוייבות.
ליאן: מה שאתה אומר לי פה בעצם שאתה רוצה ש..
שניפרד. שוב קטעתי אותה
ליאן: לא, לא אתה לא עושה לי את זה. אתה פשוט מבולבל מהטיסה שיש לך וגם מהאזכרה וזה.. אני..
לא ליאן אני לא מבולבל אני הכי אמיתי שיש. אנחנו נפרדים וזהו, אני רוצה שתצאי מכאן.
ליאן: אבל..
אין אבל פשוט צאי.-בנתיים בצד השני של העולם-
₪תל-אביב, ישראל
נק' מבט ירין:
שי בוא תכין מערכת, צעקתי לעבר אחי שהיה למטה, מחר יש בית-ספר ואתה לא מוכן, הוספתי. "סתמי ת'פה שלך דפוקה אחת, תפסיקי לצעוק" ירון צעק אליי.למי שלא הבין ירון זה אבא שלי ואני מזמן לא קוראת לו ככה..
מיד אחרי הצעקה שלו אליי שמעתי מכה חזקה ואחרי שתי דק' של שקט(מההלם כנראה) שמעתי בכי מוכר, הבכי של שי. "עוף להכין מערכת כבר" ירון הרים עליו את הקול שלו ואיך שעברו שלוש שניות שי כבר היה למעלה בחדר שלנו. חיבקתי אותו חזק, הרגעתי אותו וחבשתי לו את היד בגלל המכה של ירון, אחרי החבישה לחשתי לו באוזן שלא יבוא אחריי אלא שישאר בחדר ויכין מערכת וירדתי בעצבים לירון שהלך לכיוון המטבח בשביל לקחת שלוק מכוס העראק שלו שנחה על השולחן, חטפתי לו את הכוס וצעקתי עליו. אם היה פה גבר שיותר גדול ממני לא היית מעז בכלל נכון? ואחרי שצעקתי עליו קיבלתי כאפה רצינית לפרצוף בתוספת צעקה של: "תחזירי לי את הכוס ותעופי למעלה" רצתי בחזרה לחדר והתאפקתי לא לבכות, ליד אח שלי אני צריכה להיות חזקה אבל עמוק בפנים באלי למות. עזרתי לשי לארגן עוד קצת את התיק ואחרי שהשכבתי אותו לישון שלחתי לחברה שלי הודעה.
•הבסטי שלי•
אני: הי..
הבסטי שלי: היי, קרה משהו?
אני: לא.. מה כבר יכול לקרות..?
הבסטי שלי: אל תעבדי עליי, את אף פעם לא מתחילה שיחה בצורה הזאת.
אני: סתם נו.. זה ירון..
הבסטי שלי: מה שוב???? זה ניהיה מעצבן את לא חושבת?
הבסטי שלי: אמרתי לך, או שתתלונני עליו או שתבואי עם שי לגור אצלי את יודעת שאמא שלי מתה עלייך.. וגם מסכן אחיך, הוא הכי סובל כאילו אבא שלך מתחרט שהוא נולד
אני: אמרתי לך אל תקראי לו אבא שלי הוא מזמן מחוק אצלי ואל תדאגי אני מסתדרת.. ניפגש מחר, לילה טוב.
לחצתי על שלח וסגרתי את הפלא'
היא צודקת אבל אני לא יכולה לעזוב את הבית עכשיו, סידרתי את התיק שלי ונכנסתי לישון ליד אחי. החדר שלי מזמן לא בשימוש אני ושי ישנים ביחד למקרה שירון שוב יחטוף עצבים בלי שום סיבה.
YOU ARE READING
אהבה בלי תנאים
Horrorמה לדעתכם קורה שעבריין מוכר מתאהב בילדה של המשפחה שבעצם מבוקשת אצלו? לא הבנתם?, נו ברור.. חכו שתשמעו מה קורה שדניאל קייל מתאהב באחת שלא סופרת אותו כ"כ ושמה ירין נאור. ההתחלה לא כ"כ ברורה אבל הסוף שונה לגמרי, מקווה שיצרתי מספיק מתח. קריאה מהנה.