"הבנתי שטעיתי כי אז..."
הגיע לבית שלה לא אחר מאשר שגב ביטון, הוא עמד בפתח הבית מחובק עם ירין שבוכה. אני כל כך שונא לראות אותם יחד זה עושה לי רע, מאוד. הסתכלתי עליו טוב טוב וראיתי על הלחי שלו סימן, הנשיקה שלה. זה הכעיס אותי, פאק איך היא מנשקת אותו בכלל, נשבע שאני מסוגל להרוג גם אותו הוא עושה לי דווקא.
שגב
טיילתי עם עצמי בחוץ, ליד המשרד ופתאום אני רואה את ירין. ירין שלי ממררת בבכי
התקרבתי אליה ושאלתי מה קרה אבל היא לא ענתה רק בכתה ורעדה, חיבקתי אותה וחיכיתי שתרגע ואז היא נשקה לי בלחי, אמרה תודה וביקשה שאבוא איתה לאן שהוא, אבל לא זזתי הצמדתי אותה אליי ונישקתי אותה חזרה. כל פעם שאני קרוב אליה וכל פעם שאנחנו מתנשקים בשפתיים אני מרגיש בעננים, הרפתי מעט אבל השארתי אותה צמוד אליי והתקדמנו לאן שרצתה.
הגענו לבית שלה וראיתי את אבא שלה שוכב על הרצפה שותת דם ואת דניאל וניק השומר מסביבו מנסים לסדר את הבית, להעלים ראיות. חשבתי כמה דקות ואז יצאתי עליו.
"תגיד מה אתה דפוק? חולה בראש???"לא כי אתה חתיכת דפקט, באיזה קטע אתם מתנשקים? ואמרת שלא תיתן לזה לקרות נכון? שלא תיתן לאבא שלה למות אבל לא הצלחת, הגעת מאוחר מידי אז עכשיו זה שורף לך אה?
"דניאל סתום ת'פה שלך אני מזהיר אותך. מה כואב לך אה? שהאישה שאתה רוצה שונאת אותך? זה מה שכואב לך. שהיא התנשקה איתי ולא איתך?"
יצאתי עליו על 200 ולא שמתי לב שירין לידי, סיימתי לדבר ואז בום. לא ראיתי כלום יותר כי...היי חברים כרגיל אני אפתח בתודה לכל הקוראים שלי ותודה לחברה הטובה שלי שבלעדיה לא היה סיפור.
ודבר שני אני אתנצל על כמה דברים. קודם כל, סליחה שהפרק בלי נושא פשוט רציתי לעשות איזה משהו וזה התבלגן לי אז יצא שאין נושא אבל אל תדאגו בהמשך יהיה כרגיל.. שנית אני רוצה להתנצל שהפרק יצא קצר ולא מעניין אני מקווה לפחות שהשלוש נק' בסוף השאירו אתכם במתח מבטיחה לפצות
יום נעים וקריאה מהנה
YOU ARE READING
אהבה בלי תנאים
Terrorמה לדעתכם קורה שעבריין מוכר מתאהב בילדה של המשפחה שבעצם מבוקשת אצלו? לא הבנתם?, נו ברור.. חכו שתשמעו מה קורה שדניאל קייל מתאהב באחת שלא סופרת אותו כ"כ ושמה ירין נאור. ההתחלה לא כ"כ ברורה אבל הסוף שונה לגמרי, מקווה שיצרתי מספיק מתח. קריאה מהנה.