רוצה לתקן

10 2 0
                                    

"ואז, בום. לא ראיתי כלום יותר כי..."
הרגשתי כאבים חזקים בכל הגוף ואז הראייה שלי התערפלה ולא ראיתי שום דבר, לפני שאיבדתי את ההכרה הספקתי למשש את כל הגוף שלי והרגשתי רטיבות מוזרה, הסתכלתי על הידיים, ראיתי דם ולפני שהצלחתי להבין מה קורה איבדתי הכרה.
דניאל
הוא עיצבן אותי, התחיל לשחק לי באגו. באיזה קטע הוא מדבר איתי עליה? באיזה פאקינג קטע הוא אומר שכואב לי שאיתו היא הייתה והתנשקה ולא איתי? זה עיצבן אותי כ"כ, ירין זו הילדה שאני הכי רוצה פתאום הוא בא ומנפנף לי בזה?!
כיוונתי אליו את האקדח, דרכתי אותו ולא חשבתי אפילו שניה פשוט יריתי. יריתי בו. והוא נפל ואיבד הכרה, אני לא יודע אם זה מה שרציתי, בכל זאת הוא חבר שלי מהילדות.. אבל הרגשתי חייב. זה ממש בער לי שהם מסתובבים יחד ועוד שהיא משתפת עם זה פעולה.
ירין
הגעתי לבית שלי עם שגב, הסתכלנו עליו וראיתי שהוא שם לב לנשיקה ושזה ממש עיצבן אותו ואם לומר את האמת רציתי ממש שזה יקרה. הוא נורא חושב את עצמו בזמן האחרון, האגו שלו למעלה ורציתי להוריד לו קצת שלא יחשוב שהוא איזה מאצ'ו ודוגרי? אני לא מתחרטת אפילו לשניה. דניאל נורא מרגיז אותי בזמן האחרון.
הוא ושגב ניהלו איזה וויכוח ואחרי כמה דק' של וויכוח סוער דניאל התעצבן יותר ואז הוא פשוט שלף את אקדח וירה? הוא ירה בשגב שלי אני לא מאמינה. הוא כזה דפוק, הייתי בהלם ביום אחד הוא רצח בדם קר את שני האנשים הכי חשובים בחיים שלי! אני יודעת שירון הוא לא בדיוק אבא שלי אבל עדיין... שניהם חשובים לי במיוחד שגב. רציתי להרוג את דניאל הזה אני נשבעת!!! ולא משנה מה קורה, אני לא מדברת איתו יותר.

                                                                          >כעבור שבוע מהרצח<
                                                                     :שגב נלקח לבית-חולים בחו"ל:

דניאל
שגב נמצא בחו"ל ועכשיו הוא לא יפריע לי סוף סוף.
נסעתי לבית של ירין כי אני צריך את הרכב בשביל כמה דברים, לא דפקתי פשוט נכנסתי. אמרתי שלום לאח שלה(שאגב בזמן האחרון אני והוא חברים נורא טובים) ועליתי לחדר שלה, ציוויתי עליה לרדת לרכב והיא ביקשה שאעוף לה מהחדר או יותר נכון  מהבית. לא הסכמתי ושוב ציוויתי עליה וגם הרמתי את הקול, מאז הרצח של ירון והפגיעה בשגב הפכתי להיות קר רוח ואני שונא שלא מקשיבים לי, במיוחד ירין והיא יודעת את זה.
היא המשיכה להתעלם, התחלתי להתעצבן מאוד אז ירדתי למטה וביקשתי מאחיה להיכנס לחדר שלו דקה,
אחרי שווידאתי שהוא נכנס עליתי אליה חזרה ופשוט תפסתי אותה והורדתי אותה לרכב. "תעזוב אותי משוגע אחד" היא צעקה ונתנה לי מכות בגב אבל זה לא הזיז לי. הגענו לרכב, הכנסתי אותה פנימה ואמרתי לה: סתמי. אני רוצה לתקן ובאתי לנשק אותה. היא העיפה אותי, ניסתה להשתחרר וצעקה "אין לך מה לתקן, אני שונאת אותך וכל "תיקון" שתעשה לא ישנה את זה. ושלא תעז לנשק אותי! חתיכת דפקט"
היא יפה שהיא כועסת, גאד היא יפה בכל מצב. אני רוצה אותה ואני צריך ורוצה לתקן את הרושם הרע והמגעיל שהשארתי עליה.
עזבתי אותה באוטו, נעלתי אותה בפנים ועליתי להביא את אח שלה. נכנסתי אליו לחדר ושאלתי אותו ברוגע ובנחמדות אם הוא רוצה לבוא איתי לבית שלי, יש שם מלא משחקים. אמרתי לו. העיניים שלו נצצו והוא חייך, נשבע שכאב לי קצת בשבילו. "איפה יריני?" הוא שאל. היא כבר באוטו קטנצ'יק, עניתי לו בחזרה והוא התרגז ואמר שלא קוראים לו קטנצ'יק. צחקתי ולקחתי אותו לרכב.
החלטתי שאני רוצה לתקן ואני אלחם על זה.

טוב חברים עוד פרק הגיע לסיומו. פיציתי אתכם גם בכותרת וגם בפרק ארוך, השתדלתי לפחות.
וכמובן לא שוכחת להודות לקוראים ולקוראות שלי, אז תודה רבה ו.. הפרקים הבאים יצאו בלי מתח כ"כ אבל אני מקווה שזה ימתח אתכם בלי קשר. נתראה בפרק הבא.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now