דפוס חוזר

13 1 0
                                    

"הרמתי את היד בשביל להרביץ לו אבל..."
-כעבור שבועיים-
עברו שבועיים מכל מה שהיה איתה, שבועיים מאז שהיא חיבקה אותי ככה ואני בתגובה התקשתי תחת הזרועות שלה. היא מראה כלפיי רגש בכל דרך אפשרית ואני בתמורה לכך לא עושה שום דבר, פשוט קופא במקום. אני רוצה אותה, אין דרך אחרת להסביר את זה. רוצה אותה אבל לא יכול שהיא תיהיה שלי, אין לי מה שהיא צריכה בגבר. אנחנו הפכים מנוגדים לגמרי ובגדול זה לא מגיע לי בכלל. בעודי חושב אני שומע את הפלא' שלי מצלצל. ועל הצג, נחשו או לא מופיע השם היפה שלה.
_שיחת טלפון_
ירין: היי דניאל. היא אומרת בקול חלוש.
הרבה זמן לא דיברנו. היא מוסיפה ואני נאנח.
+כן אה... יותר מידי זמן.. אבל אני לא בטוח שיש על מה לדבר. אמרתי לה והפעם היא זו שנאנחה. אני כ"כ שונא לאכזב אותה.
ירין: אולי לך אין אבל לי יש. אני רוצה שניפגש ונדבר, אתה מוכן?
שתקתי. שתקתי כרגיל. שתקתי כמו שאני עושה בכל פעם שהיא רוצה שנדבר עלינו.
ירין: דניאל? אתה איתי?
+כ..כן, כן. אני לגמרי איתך. ניפגש אצלי עוד רבע שעה, אחיך גם יצא לטייל עם ניק אז תוכלי להגיע.(הערת כותבת: למי ששכח/ה ירין ושי גרים אצל דניאל ובגלל שדניאל פוגע בירין היא חוזרת לבית שלה ושי נשאר)
סיימנו לדבר וניתקתי את השיחה.

ירין.
עברו שבועיים מאז שחיבקתי אותו, מאז ששוב הבעתי מולו רגש וששוב הוא לא הגיב. כרגיל.. כמו דפוס חוזר.. החלטתי שאי-אפשר ככה שצריך לעשות עם זה משהו וחייגתי אליו, דיברנו והוא ביקש שאגיע אליו עוד רבע שעה.
התארגנתי כמה דק' ובזמן שהייתי בדרך אליו הירהרתי על מה נדבר.
*כעבור רבע שעה*
הגעתי בית של דניאל ובאתי לדפוק אבל הבנתי שאין צורך כי משום מה הדלת הייתה קצת פתוחה, לפי מה שאני מכירה את דניאל הוא אף פעם לא משאיר את הדלת פתוחה אפילו לא קצת היא תמיד נעולה זה הרגיש לי נורא נורא מוזר, נכנסתי הביתה בשקט ושמעתי אותו מדבר עם מישהי ואומר ש...


אזזזז היי כולם. שוב ברחתי לכם אה? קצת לא בסדר מבחינתי, מצטערת... בכל מקרה...
מגיע לכם פרק, אומנם הוא לא משהו אבל יש ויש.. אני מקוה שלאט לאט זה יחזור לעצמו. תהנו.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now