לא נועד להיות

22 2 0
                                    

בוקר טוב לכל התלמידים, כמו בכל שנה כמנהגנו עושים עבודת כיתה שבועיים אחרי תחילת הלימודים אז לדעתי הגיע הזמן.
המחנכת פתחה את הבוקר בהודעה כמו כל בוקר, קריאות בוז נשמעו בכיתה. היא השתיקה את כולם והמשיכה.
רק שהפעם יש שינוי קל זה לא יעשה בחברויות ז"א שירין את לא תוכלי להיות עם נועה ואביאל אתה לא תיהיה עם אביתר וכך הלאה, אתן תעשו את העבודות עם בן-הזוג שלצידכם.
איך ששמעתי את זה עוד שניה התעלפתי, אני הולכת לעשות את העבודה עם לא אחר מאשר דניאל! הסתכלתי לעבר נועה בפרצוף מבואס והיא דווקא חייכה לעברי, נו ברור שהיא מחייכת בן-הזוג שלה בשולחן הוא ארי ינאי. הקראש של שתינו.

~קפיצת זמן~
דניאל
"אתה לא מרוכז" היא אמרה בקול כעוס. ברור שאני לא מרוכז, אני עסוק בלבהות ביופי שלה.
אני לא מבין את החומר בכלל. שיקרתי.
"כן בטח, מה שתגיד. יש לי רעיון, נעשה משחק השאלות"
טוב אני זורם אבל תתחילי את אין לי מה לשאול.
שיחקנו ולמדנו וככל שעבר הזמן למדתי יותר ויותר להכיר אותה ואז שאלתי אותה אם יש לה חבר, היא ענתה שלא אז שאלתי מה הקטע שלה עם ארי הזה.
"אין לי איתו שום קטע, רד מיזה"
גאד היא כזאת מושלמת, אשכרה יש בה כל מה שאמור להיות בבחורה. אני מרגיש שכאילו עשיתי בשכל שנפרדתי מליאן, לעזאזל אני וליאן היינו מספיק זמן ביחד בשביל להבין שאני אוהב אותה אבל קאט דה בולשיט אני בכלל לא יודע מה זו אהבה.
אחרי שהיא ענתה הייתה שתיקה ארוכה וניצלתי את זה, התקרבתי אליה לאט לאט. הייתי שניה מלנשק אותה אבל אז התאפסתי וזזתי, אני לא יכול להתאהב בה. אני פאקינג עבריין, אנחנו לא מתאימים, מגיע לה יותר טוב ממני!
קמתי במהירות מהמיטה שעליה ישבנו ואמרתי לה שזה לא יקרה, שאני והיא לא ניהיה ביחד. זה פשוט לא נועד להיות. לא יכול לאהוב אותה, אני שונא את עצמי.
היא הייתה על סף בכי אז יצאתי במהירות מהחדר ומהבית שלה, לא יכלתי לראות שאני פוגע בה ומכאיב לה.

סורי שהפרק יצא קצר וסליחה גם שהקפאתי את הסיפור לזמן ארוך פשוט היו לי כמה בעיות, חלק נפתרו וחלק לא אני מקווה שיסתדר, קריאה מהנה.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now