מאוחר מידי?

8 2 0
                                    

"אלא שאז..."
ירין
אחרי כמה ימים שאני עובדת ומרוויחה סכום כסף יפה אני מתחילה לקלוט שלא יצא לי לפגוש את הבוס, חייבת לציין שזה מאוד משונה.. ובדיוק במחשבות האלה אני מקבלת שיחת פלא' שקוראת לי להגיע למשרד של הבוס בשביל משימה חשובה מאוד.
עשיתי מה שביקשו ממני ויצאתי לכיוון המשרד, שנכנסתי הייתי בשוק הבוס לא היה אחר מאשר...
דניאל
החלטתי שהיום זה היום, בדיוק גם הגיע עובד חדש שיהיה במקום שגב ביקשתי מג'ון שיתקשר לעובד ויגיד לו לגשת אליי, לא עברו עשר דק' ואני שומע דפיקה בדלת נתתי הוראה לעובד שייכנס ומולי אני רואה אותה יפה כ"כ אבל התאפסתי מהר כי אני צריך להיות קר כלפיה, ירין באה לעבוד אצלי??? זה לא יכול להיות. היא היא בת וזה לא מתאים לה, אני לא יכול להיות הבוס שלה ועוד במשימה שבה צריך להרוג את אבא שלה!
מה אני עושה עכשיו אני לא יודע אם זה מאוחר מידי או לא, הכל כבר מוכן והיא עובדת אצלי כבר כמה ימים.. לא לא משהו לא בסדר זה לא הגיוני. סעמק.
ירין
הבוס שלי, זה שאני עובדת אצלו הוא בעצם דניאל. הייתי בשוק, לא ידעתי מה להגיד ומה לעשות אני עובדת בעבודה שמנסה להרוג את אבא שלי ועוד משלמים לי על זה, דניאל משלם לי על זה. אני חייבת לעזוב את העבודה, אסור לי להיות שם אבל מצד שני הכסף הזה מסדר אותי ואת אח שלי אני לא יודעת מה לעשות. אולי זה מאוחר מידי?
אחרי שסיימתי לחשוב שמתי לב שעוד מישהו הגיע למשרד זה היה...

שמעו לא יודעת מה הלו"ז איתי אבל לאחרונה יוצאים לי פרקים קצרים, אל תדאגו מבטיחה לפצות. תודה על 220 קוראים ולחברה שלי שעוזרת לי ונותנת לי ביקורות זה לא מובן מאליו.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now