המטרה קרובה.

20 2 0
                                    

אחרי שהתנגשתי בילדה הזאת התקדמתי לעבר המשרד שלי שהוא גם בעצם הבית שלי(שנחתתי הלכתי לדירה זמנית). אחרי שתי דק' הגעתי, וואלה הוא צדק זה באמת קצר
נכנסתי ובשער כמובן עמדו שתי שומרים חזקים וגבוהים
צהריים טובים אדון קייל, איך הייתה הטיסה?. צהריים טובים גם לכם והטיסה הייתה סבבה. עניתי להם. קומה שלישית דלת ראשונה, הם אמרו בלי ששאלתי
נכנסתי בדלת והבית היה ענק לא מה שציפיתי והיו לו שלוש קומות: סלון, מטבח ושולחן אוכל. חדרי מקלחת, חדר ארונות וחדרי שינה. והמשרד.(לא מצאתי תמונה של משרד אז עשיתי של הבית)

עליתי למשרד והדלת הייתה פתוחה, בכיסא מנהלים ישב לא אחר מאשר שגב

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

עליתי למשרד והדלת הייתה פתוחה, בכיסא מנהלים ישב לא אחר מאשר שגב...
קום קום יטמבל, התלהבת על המקום שלי. התעצבנתי עליו, הוא צחק ועבר לכיסא אחר
תירגע בוס רק חיממתי לך אותו. הוא אמר והמשיך לצחוק.
טוב טוב סתום לפני שתפוטר. אמרתי והוא התאפס על עצמו, יאללה ספר מה חדש. הוספתי ובשניות הפנים שלו הרצינו והוא הפך לעצבני.
שמע בוס, המטרה שלך גרה עשר דק' מפה הוא שלך ואתה יכול לחסל אותו בשניות.
הלסת שלי התהדקה מעצבים וכל הוורידים שלי בלטו מרוב כעס, באתי לקום ולצאת לדרך אבל אז הוא אמר
חכה רגע. קודם כל צריך להתנהג רגיל אז מחר אתה צריך ללכת לבית-ספר ולתת לבהלה מיזה שאתה כאן להירגע, דבר שני עשיתי לך כמה בירורים, קצרים ביותר וגיליתי שיש לו ילדים. בת ובן. הבת בגיל שלנו פחות או יותר והבן ממש קטן בן שש, לא הצלחתי להשיג עדיין את השמות של הילדים אבל כפי שאנחנו כבר יודעים הם ממשפ' נאור ותדע שיש כאן הרבה משפחות ששמם נאור אז נצטרך לשבת על זה עוד לפני שאנחנו תוקפים, סליחה לפני שאתה תוקף. הוא תיקן את עצמו אחרי שהתסכלתי עליו במבט חד ואז המשיך. ולפני שאתה יוצא להרוג אותו אתה צריך לזכור מה הבטחת לעצמך לפני שהתחלת את כל המבצעים, הם משפ' עניה ו... שגב בא להמשיך אבל יש עצרתי אותו.
כן כן למשפ' עניה עוזרים ומה שהבטחתי לעצמי זה שאני לא פוגע בבנות ולא יורה מול ילדים קטנים, אתה לא צריך להזכיר לי. התחלתי להתעצבן עליו.
בוס סליחה שעיצבנתי אותך לא התכוונתי פשוט זה.. הוא אמר ושוב לא נתתי לו לסיים.
זה בסדר הכל טוב. החזרתי לו, מחר יש לי בית-ספר לא? הוספתי וקרצתי לו. שמתי את המשקפי-שמש שלי ויצאתי לעבר הדירה הזמנית שלי בשביל לארגן דברים למעבר, המשימה שלי הולכת להיות לא פשוטה בכלל.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now