"באתי לתת לו אגרוף אבל..."
ירין ניסתה לעצור אותי אבל לא הספיקה. במכה אחת למקום המדוייק הוא התקפל, ניצלתי את זה והמשכתי להכות אותו כמעט למוות.
-דניאל דיי בבקשה, תעצור.
שמעתי את מה שירין אמרה אבל התעלמתי, הייתי אחוז טירוף. נתתי לו מכות והוא החזיר לי, דם פה יריקה שם ומסביב ירין מדברת אליי.
ראיתי שלא קורה כלום מהמכות שאני נותן אז שלחתי יד למכנס שלי ובאתי לשלוף משם את האקדח שלי שאני לוקח לכל מקום ו...
ירין.
פתאום מישהו התקרב אליי מאחור ולפני שהצלחתי להבין מה קורה המישהו הזה גרר אותי החוצה, לפני שיצאנו מהפאב הספקתי לשחרר צרחה וקיוותי שדניאל ישמע וכך היה.
דניאל יצא אחרינו ולפי השיחה שהוא עשה הבנתי שארי גרר אותי החוצה, דניאל משך אותי קרוב אליו והתחיל להתעצבן על ארי.
+עוד פעם אחת אתה נוגע בחברה שלי יהיה לך עסק איתי". שמעתי נכון? הוא אמר שאני חברה שלו? הייתי עסוקה בלפנטז ולא שמתי לב שהם מתחילים לריב מכות או יותר נכון דניאל מכה את ארי למוות.
דניאל דיי בבקשה, תעצור. התחננתי כמעט בוכה אבל הוא לא שמע. שדניאל נכנס למקום הזה קשה מאוד להוציא אותו משם ויש רק דבר אחד ששווה לנסות.
הוא המשיך להכות את ארי וארי המשיך להאבק על חייו, פתאום אני שמה לב שדניאל שולח יד למכנס מאחור ובא לשלוף אקדח שלחתי את היד שלי לפני שהוא יספיק. הוא נעצר וקם מעליו.
דניאל תסתובב אליי בבקשה. אמרתי בקול הרגוע שהוא אוהב לשמוע. הוא הסתובב אבל הביט למטה, הרמתי לו את הראש וחיבקתי אותו, תיארתי לעצמי שהוא יקפא ולא יחבק אותי חזרה אבל לא עצרתי ובנתיים סימנתי לארי לקום ולברוח.
למה אתה עושה שטויות? הרפתי מדניאל בשביל שידבר אליי. הוא לא עשה שום דבר מלבד להסתכל עליי ולשתוק.
+כי אני לא אתן שיפגעו בך. הוא אמר אחרי חמש דק' שהרגישו כמו נצח.
+אם הוא היה עושה לך משהו הייתי קובר אותו חי. הוא הוסיף בקול הקר שמאופיין רק לו, הלסת שלו התהדקה.
אפשר לדעת למה אני חשובה לך כ"כ? ידעתי למה אבל רציתי לשמוע את זה ממנו. שוב הוא לא ענה, רק התקרב אליי ונישק אותי על השפתיים טעם מתכתי של דם הורגש בפי, דם מהמכות שקיבל אבל זה לא עניין אותי הנשיקה הזאת שווה יותר מהכל.אזזזזז שלום כולם. הרבה זמן שלא כתבתי.. אני יודעת שאני לוקחת הפסקות ארוכות מידי אבל תודו שהפיצוי שלי שווה לפעמים?
בכל מקרה.. הפרק הקודם יצא די קצר אז כתבתי מיד עוד חלק שעולה רק עכשיו.
תודה לכל הקוראים שלי מקווה שאוכל להמשיך בעוד פרקים שתאהבו. המשך סופשבוע נעים
YOU ARE READING
אהבה בלי תנאים
Horrorמה לדעתכם קורה שעבריין מוכר מתאהב בילדה של המשפחה שבעצם מבוקשת אצלו? לא הבנתם?, נו ברור.. חכו שתשמעו מה קורה שדניאל קייל מתאהב באחת שלא סופרת אותו כ"כ ושמה ירין נאור. ההתחלה לא כ"כ ברורה אבל הסוף שונה לגמרי, מקווה שיצרתי מספיק מתח. קריאה מהנה.