חיים אחרים

17 2 0
                                    

ירין
התחלתי לרוץ ביחד עם אחי, בלי לשים הרבה חשיבות למקום שאליו אני רצה. שהבנתי שהוא לא רודף אחריי נעצרתי והתנשפתי, שי הסתכל עליי במבט מבולבל אבל לא שמתי לב אליו. לעזאזאל למה אני בכלל בורחת ממנו? אני מפחדת ממנו?
יום למחרת
קמתי כמו בכל בוקר לצילצול השעון המעורר, ניסיתי לשכוח את מה שקרה אבל סעמק הוא אשכרה יושב לידי אני לא יכולה להתעלם ולהתחמק ממנו עכשיו.
הייתה הפסקה ושכולם יצאו אני נשארתי לסדר את הדברים בתיק ודניאל נשאר סתם כי הוא נשאר כל הפסקה עד שמתחשק לו לצאת למחששה.. שסיימתי לסדר את הדברים ובאתי לצאת הוא קם, לחש לי באוזן "אני ואת, עכשיו במחששה" ויצא. ידעתי טוב מאוד מה הוא רוצה אבל שיחקתי את עצמי שלו ויצאתי בפחד מהכיתה, גאד מה יש לי למה אני פוחדת ממנו?
דניאל
ירין התקדמה לעברי בפחד? פאק היא מפחדת ממני אסור שזה יקרה. גאד חברים היא כזאת יפה אני מת להכיר אותה, פחחח על מי אני עובד עלאק להכיר אותה אני בחור של סטוצים לא של רגשות. אני חייב לשחק את עצמי קר רוח(למרות שאני כזה גם בכללי).
לא הבנתי מה הקטע שלך, מה את עוקבת אחריי? אני כ"כ מושך שזה עושה לך את זה? אמרתי לה בקרירות וקרצתי לה, שמתי לב שהיא מסמיקה. אני אוהב שהיא מסמיקה זה עושה אותה יפה יותר.
"אל תעוף על עצמך. זה בית-ספר ואני גם לומדת פה ולגבי ה"מושך" אני לא כמו שאר הזונות שלך שחושבות שאתה חתיך עולם וישר ייפלו לרגלך".
יש לה פה זאתי אה? הצליחה לעצבן אותי, וואלה היא לא יודעת עם מי יש לה עסק.
ירין
"לא הבנתי מה הקטע שלך.. ובלה, בלה, בלה" אני כ"כ שונאת בנים כאלה שחושבים שהכל מגיע להם, עניתי לו בעקיצה וראיתי שהוא מתעצבן, וואי הוא כ"כ חתיך שהוא כועס זה כזה מוסיף לו.
וואי מה נסגר איתי למה אני מדברת כמו פרחה מאוהבת. אחרי העקיצה שדפקתי לו הוא ענה איזה משהו אבל לא שמעתי כ"כ כי הלכתי הספקתי רק לשמוע שאמר שיום אחד ניהיה זוג. איכס למה נראה לו שאהיה איתו, הוא חתיך והכל אבל הוא קר ומעצבן, זה ממש לא יקרה. אני עניה והוא עשיר, אני בתולה הוא סטוציונר, לעזאזאל הוא פאקינג עבריין.זה לא יקרה דניאל שונה ממני, יש לו חיים אחרים.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now