חלום בלהות.

20 1 0
                                    

"ושמעתי אותו אומר ש..."
+אסור שהיא תדע, בטח לא עכשיו
אסור שאדע מה? אמרתי ונכנסתי לבית שלו מתעלמת מיזה שהוא דיבר בעצם עם ליאן.
+כלום כלום, ירין עזבי את זה. זה שום דבר
מה שום דבר דניאל, אתה מוכן להסביר לי מה קורה?
-אני שמחה שזה שטויות בשבילך. ליאן אמרה בעצבים אבל שנינו התעלמנו ממנה
+אני אסביר לך ברגע שליאן תלך. הוא אמר בלחש ופנה לליאן בבקשה שתצא לו מהבית, הוא היה נשמע לחוץ ומתוח.
-למה לצאת דניאל? בוא נספר לה את האמת על ה"שטות" הזאת שעשית, אם לא קשה לך כמובן.
לספר לי מה?? מישהו מוכן להסביר לי מה הולך פה?!
+ליאן תצאי מפה כבר, אני לא צוחק איתך. אני אספר לה, ברגע שתצאי. הוא חצי אמר חצי צעק והלסת שלו התהדקה בצורה שמאופיינת רק לו כשהוא כועס.
-ירין אני בהריון. זה מה שדניאל רצה לספר לך זו ה"שטות" שהוא עשה. היא אמרה ברוע ובחצי אמת חצי ציניות מתעלמת לגמרי ממה שהוא אמר.
מ..מה? מה הכוונה? מה ז"א? לא ידעתי איך להגיב וראיתי את דניאל נזרק על הספה עם ראש בין הידיים.
-מה ששמעת ירין. אני בהריון מ"חבר שלך" מה לא ברור? עכשיו אם לא מפריע לך אני צריכה ללכת, נראה שיש כמה דברים שאת רוצה להגיד ל"חבר שלך". היא אמרה ובאה ללכת אבל אז דניאל הרים את הראש.
+את לא זזה לשום מקום ועוד פעם אחת את תגידי שאני חבר שלה בצורה מזלזלת נשבע לך שאני מפוצץ אותך, עם או בלי ההריון. ליאן הסתובבה במקום דפקה לו מבט ויצאה החוצה. והוא בתגובה דפק את היד בספה בעצבים.
דניאל בבקשה תגיד לי שאני חולמת. בבקשה תגיד לי שדמיינתי.
הוא קם אליי ואני הלכתי לאחור.
+לא... את לא. הוא אמר בלחש ונאנח.
+את לא חולמת ולא מדמיינת. הוא הוסיף בעצב

דניאל.
בשניה שסיימנו לדבר שמעתי דפיקה בדלת וליאן עמדה שם. כ"כ צפוי. חשבתי וגילגלתי עיניים.
-דניאל תקשיב רגע אני צריכה לספר לך משהו.
לא לא לא ליאן, ממש ממש לא. אני מחכה למישהו בקשר לעבודה, תצאי מפה נדבר אח"כ.
-אני לא יוצאת עד שאתה לא מקשיב לי. היא אמרה והתחלתי לאבד סבלנות
כן ליאן? מה כל-כך חשוב לך להגיד לי שלא יכול לחכות לאחרי הפגישה שלי?
-אני בהריון.
את מה?!
-שמעת טוב מאוד מה אמרתי.
את בהריון? ממי את בהריון בכלל? צעקתי עליה.
-אתה לא תצעק עליי שומע? אני בהריון ממך חתיכת דפוק, ממי עוד אני יכולה להיות?? רק איתך שכבתי. אל תהפוך אותי לסטוציונרית ולפי מה שזכור לי אתה נהנת בדוק כמוני אז אל תשחק אותה. היא צעקה חזרה.
סבבה ליאן. הריון ממני? אני רוצה בדיקת אבהות, היום! צעקתי עליה שוב, לא בכוונה לצעוק פשוט סירבתי להאמין לזה. רציתי להאמין שאני סתם בתוך חלום בלהות והכל סיוט אחד גדול אבל מסתבר שצדקתי. אולי אני לא בתוך חלום אבל זה כן סיוט.

שישי שמח לכולם, אני יודעת שהפעם יצא פרק ארוך וקצת חסר טעם לדעתי אבל כמו שאמרתי.. זה רק עניין של זמן. תפציצו בתגובות והצבעות בדיוק כמו שאתם מפציצים בקריאה,, ודה רבה על 451 קוראים. לא מובן מאליו בכלל!!! שבת שלום.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now