Karakterler

262 62 17
                                    

Bade Aksu: 24 yaşında üniversiteden yeni mezun olmuş, İstanbul'da tek başına yaşayan, bir şirkette İnsan Kaynakları Uzmanı olarak çalışan aklı başında, mantıklı bir kadın. Anne babası Bursa'da yaşıyor. Geçmişte tek tük ilişkiler yaşamış ancak güven problemi yaşayan, fazlasıyla sempatik bazen ufak kız çocuğundan farkı olmayan bir kızdır.

Fatma Aksu: Bade'nin annesi. Her ne kadar kızının bir başına yaşamasına razı olmasa da onun kariyeri için bir şey dememektedir. Emekli hemşire. Bursa'da yaşıyorlar.

Salih Aksu: Bade'nin babası. Eşi gibi kızının bir başına yaşamasına karşı değil çünkü kızının ayakları üstüne basan bir kadın olması istiyor. Mesleğine aşık Bursalı bir avukattır.

Selin Çiçek: Badenin üniversiteden en yakın arkadaşı. Bir şirkette insan kaynakları departmanında çalışıyor. Badeyle birbirine yakın evlerde oturuyorlar. Ailesi İzmir'de yaşıyor.

Şevval Çiçek: Selin'in annesi, eşini 3 yıl önce kaybetmiş İzmir'de tek başına yaşıyor.

Yağız Karan:26 yaşında bir mimar. Ailesiyle beraber yaşıyor ne kadar ayrı ev istese de onları tek bırakmamak adına ayrı evde yaşamıyor. En yakın arkadaşı Ümit ile beraber bir mimarlık şirketleri var. Bazen fazla serseri olsa da her zaman ayakları yere basan ve fazlasıyla merhametli bir adam. Geçmişte yaşadığı ihanet bugününü ne yazık ki etkilemiş durumda.

Nurten Karan: Yağızın annesi. Oğulları için her zaman en iyisini isteyen bir anne. Ev hanımı.

Kenan Karan: Yağızın babası. Hayattaki tek amacı çocuklarına ve eşine her zaman iyi baba olabilmek. Emekli polis.

Deniz Karan: Yazığın abisi. 31 yaşında evli ve bir çocuk babası. Avukat. Çocuğu Ada henüz 9 aylık.

İrem Karan: Denizin eşi. 27 yaşında. Öğretmen ancak bebeği küçük olduğu için henüz işe geri dönmedi.

Ümit Ufuk: Yağızın ortağı aynı zamanda yediği içtiği ayrı gitmeyen can yoldaşı. Her zaman pozitif her zaman anlayışlı biri. Tek başına İstanbul'da yaşıyor.

Esma Ufuk: Ümit'in annesi. Yıllar önce eşini kaybetmiş, tek başına Balıkesir'de yaşıyor.

TAMAM MIYIZ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin