Evet bayım kuşları severim ve siz benim gökyüzümsünüz.
Cemal Süreya
Selin İzmir'de annesinin evinin mutfağında ayakta dikilmiş bir sağa bir sola gidiyordu. Bade arkadaşına gülerek baktı. 'Ya nasıl oluyormuş hanımefendi? Benimle dalga geçiyordun oh olsun sana!' diyerek arkadaşına güldü. Selin sinirle arkadaşına baktı. 'Pu sana pu! Pislik arkadaş! Çok konuşma da pişir kahveleri!' Bade kahkaha attı. 'Kes sesini be! Kuzum şu kahveye tuz at hadi güzelce!' Selin Ümit'in kahvesine tuz attı ve arkadaşına döndü. 'Bade iyi ki benim arkadaşımsın, iyi ki varsın!' Bade gülümseyerek arkadaşına baktı. 'Canım benim sen benim arkadaşım değil kardeşimsin! Her zaman yanında olacağım!' birbirlerine sıkıca sarıldılar.
Kahveleri dağıtan Selin sandalyeye oturdu ve salondaki insanlara bakmaya başladı. Ümit'in annesi Esma Hanım kahvesinden bir yudum aldı ve müstakbel dünürü Şevval Hanıma döndü. 'Rahmetli eşim bugünleri görmeyi çok isterdi ama kısmet değilmiş. Sizde benim gibi bir başınıza kalmışsınız Allah onları bizden daha çok sevmiş demek ki erkenden aldı onları bizden. Mekanları cennet olsun inşallah.' Selin ve Ümit derin nefes aldılar. Bade ise üzüntüyle kocasına baktı. Yağız elini karısının dizlerine koydu ve gülümsedi.
Şevval Hanım elindeki kahve fincanını sehpaya bıraktı. 'Allah rahmet eylesin inşallah. Çok büyük bir acı gerçekten. Allah bu acıyla yaşayan herkese sabırlar versin.' Esma Hanım kafasını sallayarak boğazını temizledi. Konuya girmek için ağzına açmaya hazırlanan Esma Hanım oğlundan gelen öksürme sesiyle Ümit'e döndü. Bade ve Selin kıkırdamaya başladı. 'Afiyet olsun kardeşim! Ne lezzetlidir o kahve şimdi.' Diyerek arkadaşına güldü. 'İstersen devam et kardeşim sen seversin tuzlu kahve.' Yağız arkadaşına baktı. Gözleriyle o kahveyi bitir mesajını verdi.
'Evet sebebi ziyaretimiz belli. Bizim çocuklar birbirini sevmişler Şevval Hanım. Allahın emri peygamberin kavliyle kızımız Badeyi oğlumuz Ümit'e istiyoruz!' Şevval Hanım dolu gözlerle kızına baktı. 'Kızım oğlunuzu sevmiş tabi Ümit oğlumda seviyor kızımı. Bize laf düşmez artık! Çok mutlu olsunlar inşallah. Verdik gitti!' Herkes gülümseyerek ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAMAM MIYIZ?
ChickLitİlk göz göze geldiklerinde anlamıştı Yağız bir şeylerin değişeceğini. Bu kız onun ya geleceğindeki ışık olacaktı ya da geleceğindeki kara leke olacaktı. Buna ikisi karar verecekti. Ya el ele devam edeceklerdi yada uzayıp giden ayrılığa boyun eğip yo...