13.BÖLÜM

75 37 21
                                    

Öyle zamanlarım oldu ki yaşadığımı unuttum.

Cahit Külebi

Bade ve Yağız güzel havayı görünce adalara gitmeye karar vermişlerdi. Işıl ışıl güneşin tadını doyasıya çıkaracaklardı. Ümit ve Selini de aradılar ancak Selin bugün annesini ziyarete İzmir'e gidecekti. Deniz ve İrem ise kızları Ada diş çıkardığı için huysuz olduğundan dolayı gitmek istememişlerdi. Bu yüzden genç çift baş başa adalara gidip mükemmel bir gün geçireceklerdi.

Ada vapuruna binmiş, denizi izlemeye başlamışlardı. Yağız sevgilisine sıkıca sarılmış, saçlarına ufak ufak öpücükler konduruyordu. Bade ise hem güneşin hem de bu öpücüklerin tadını çıkarıyordu.

 Bade ise hem güneşin hem de bu öpücüklerin tadını çıkarıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adaya ayak bastıkları anda el ele tutuşup gezmeye başladılar. Bol bol fotoğraf çekip, ufak tezgahlarda neler satıldığına bakarak geziyorlardı.

'Bade güzelim vallahi çok yoruldum! Hadi gel şurada oturup bir şeyler yiyelim karnım da acıktı!' Bade sevgilisinin bu haline güldü ve yanağını öptü. 'Küçük çocuk gibisin Yağız!' diyerek sevgilisinin elini tutup karşılarındaki kafeye doğru yürümeye başladı. İçeriye girip sipariş vermişlerdi ve siparişleri gelene kadar bir sonraki duraklarını konuşmaya başladılar.

'Aşkım kahveni iç pastanı ye enerjini depola! Gezerken yok acıktım yok susadım yok yoruldum demek yok!' Yağız gözlerini kısarak sevgilisine baktı. 'Enerji depolamaya varım ama depoladığım enerjiyi gezerek harcamak yerine daha farklı şekillerde harcamayı tercih ederim güzelim!' Bade kulaklarına kadar kızarmıştı. Önündeki peçeteyi Yağız'a fırlattı. 'Sen deli misin? Milletin içinde dediğin şeye bak! Edepsiz!' Yağız ise hiç oralı olmayarak kahkaha attı ve ardından önündeki pastayı yemeye başladı.

Hesabı ödeyip el ele kafeden ayrılmışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hesabı ödeyip el ele kafeden ayrılmışlardı.

Yeniden kalabalık grubun arasına karışmışlar ve adanın tadını çıkarmaya başlamışlardı. Bade hediyelik birkaç şey bakıyordu. 'Hayatım sen bak ben karşıdan su alıp geliyorum.' Bade cevap vermeden kafasını salladı ve bakmaya devam etti.

Bade aldıklarının parasını ödedi ve sevgilisinin yanına gitmek için hareket etti. Yağız'ın telefonla konuştuğunu gördü ve yanına gittiğinde telefonu kapamıştı. 'Su almamışsın. Kiminle konuşuyordun hayatım?' Yağız kızın elini tuttu. 'Şimdi alacağım suyu hayatım. Ümit aradı da onunla konuştum.' Bade kafasını salladı. 'Güzelim ben bir pansiyondan oda ayırttım kalalım mı? Hava çok güzel yarın da Pazar zaten bu akşam şöyle bir güzel yemeğimizi yeriz yarında kahvaltımızı eder geri döneriz ne dersin? İster misin?' Bade sevgilisine bakarak düşünmeye başladı. Aslında kısa bir tatil yapmak iyi olabilirdi. Kafasını salladı. 'Tamam kalalım!' Yağız aldığı cevapla sıkıca sarıldı sevgilisine.

TAMAM MIYIZ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin