Bazen acı o kadar kuvvetli bir dalga olarak gelir ki, sizi öldürmesinden korkarsınız.
Havaların ısınmaya başlamasıyla herkesin içine tarifsiz bir huzur dolmuştu.
Yataktan kalkan Bade yanında uyuyan kocasının saçlarıyla oynayıp hızlıca banyoya doğru ilerledi. Bugün günlerden cumartesiydi ve baharın gelmiş olmasıyla beraber hep beraber pikniğe gideceklerdi. Badenin öncesinde şirkete uğrayıp imzalaması gereken belgeleri imzalaması gerekiyordu. Banyoda işlerini bitiren Bade odaya geçip hızlıca üzerini değiştirdi. Kocasının yanına ilerleyip yanağını kocaman öptü. Yatakta kıpırdanan Yağız gözlerini açarak karısına baktı. 'Sevgilim, günaydın. Ben çıkıyorum hemen gelirim zaten ben gelince çıkarız hemen.' Yağız uykulu gözlerle karısını dinledi. Kafasını sallayarak karısını onayladı ve karısının onu öpmesine izin verdi.
İrem güne erkenden başlamış kızının peşinde koşuyordu. Minik Ada ise annesinin onu kovalamasına kahkahalarıyla karşılık veriyordu. 'Hadi prensesim bak bugün pikniğe gideceğiz. Amca ve Bade gelecek. Gel artık giyinelim Bade seni güzel kıyafetlerle görsün olur mu pamuğum?' Badenin adını duyan Ada heyecan içinde annesine koştu ve üzerini giymeye başladı. Deniz ise bebek odasına girdi ve kızının saçlarını kokladı. 'Ah küçük eşek ah! Biz istesek yapmaz Badenin adını duyunca her denileni yapıyor!' Ada ise anne ve babasına gülerek Bade diye bağırdı.
Selin ise piknik sepetini hazırlamış evde oflayarak Ümit'in gelmesini bekliyordu. İlk kez erken hazırlanan Selin Ümit'i beklemek zorunda kalmıştı. Sinirle soluyarak kendisini koltuğun üzerine bıraktı.
Şirketteki işlerini halleden Bade hızlıca arabasına bindi ve eve gitmek için yola koyuldu. Hava güneşliydi ve bugün için harika plan yapmışlardı ancak içinde kötü bir his vardı. Göğsünün daraldığını hissediyordu. Sabah anne babasıyla konuşmuş ve onların gayet iyi olduklarını biliyordu. Hatta haftaya onları ziyarete Bursa'ya gideceklerdi. Bade bunları düşünürken ilerlediği yolda üzerine doğru gelen araba ile neye uğradığını şaşırmıştı. Sakinliğini koruyarak direksiyon hakimiyetini kaybetmemeye çalıştı ancak üzerine doğru gelen arabanın hızı azalmıyor artıyordu. Kaçınılmaz son yaşanmış ve kaza meydana gelmişti.
Gözlerini araladığında beyaz tavanla göz göze geldi ve neler yaşandığını hatırlamaya çalıştı. Kuruyan boğazı yutkundukça canını yakıyordu. Kafasını sağa doğru çevirince kocasıyla göz göze geldi. 'Güzelim iyi misin? Bade ağrın var mı hayatım, nasıl hissediyorsun kendini?' Bade kocasının soruları karşısında gözlerini kapadı. 'Su sadece su.' Yağız hemen ayağa kalkıp şişedeki suyu alıp karısına içirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAMAM MIYIZ?
Genç Kız Edebiyatıİlk göz göze geldiklerinde anlamıştı Yağız bir şeylerin değişeceğini. Bu kız onun ya geleceğindeki ışık olacaktı ya da geleceğindeki kara leke olacaktı. Buna ikisi karar verecekti. Ya el ele devam edeceklerdi yada uzayıp giden ayrılığa boyun eğip yo...