1.BÖLÜM

252 61 50
                                    

Bade güne alarmının sesiyle başlamıştı. Saat henüz sabah 07.00'dı. Bu saatte uyanmak bazen inanılmaz zor geliyordu ancak iş bulma dönemi uzun zaman sürmüştü o günleri hatırlayınca isyan etmekten vazgeçiyordu. Gerinerek yataktan kalkıp banyoya işlerini halletmeye gitti. Ardından mutfağa geçip hemen bir kahve yaptı kendine ve hazırlanmaya başladı. Geceden ütülemediği gömleğini görünce kendine bir kez daha lanet etti. Saçlarını maşa yapıp elleriyle dağıtırken bir yandan bugün ki işlerini düşünüyordu. Yoğun bir iş hayatı vardı ama bu yoğunluk içinde yaşayıp gitmekten memnundu. Saate baktığında 08.30'du yani iş başı yapmasına son 30 dakika vardı. Evden sakin bir şekilde çıkarak metro durağına gitmeye başladı.

 Evden sakin bir şekilde çıkarak metro durağına gitmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağız... Yağız için gün yine kötü başlamıştı. Çok isterdi sabahın köründe kalkıp sporunu yapıp işe giden insanlardan olmayı ama nerde yataktan kalkmak ölüm gibiydi onun için. Kalkıp hemen duşunu almıştı ardından sert bir kahve içip kendine gelmeyi bekledi ancak gelemedi o yüzden fazla oyalanmamak adına kendini evden dışarı atıp arabasına bindi. Ümit ile kendi ofislerini açtıktan sonra fazla emek sarf etmişlerdi ancak değmişti karşılığını almışlardı. Ufak bir ofis olarak çıktıkları yolda bugün bir şirketleri vardı. Emeklerinin karşılığını almışlardı artık iki genç bilinen mimarlar olarak yola devam ediyorlardı.

 Emeklerinin karşılığını almışlardı artık iki genç bilinen mimarlar olarak yola devam ediyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bade şirkete gelmiş odasına geçmişti. Fazla bir şeyler yemediği için kat görevlisini arayıp bir çay istemişti yanına da çekmecesindeki yulaflı bisküvilerden yemeyi planlamıştı. Bade bunları düşünürken kapısı çalındı içeri giren kişiyle işte başlıyoruz dedi içinden. Genel Koordinatör Bedri Bey gelmişti. Bade işe başladığı günden beri açıkça ona karşı olan hislerini belli etmiş ancak Bade hep görmezden gelmişti.

Bedri Bey: Günaydın Bade dün üzerine konuştuğumuz dosyanın üzerinden geçelim bir toplantı öncesi ne dersin dedi en güzel gülümsemesiyle Bedri Bey.

Bade ise gözlerini devirmemek için kendini zorlayıp tebessüm etmeye çalıştı.

Bade: Günaydın Bedri Bey. Ben gerekli incelemeleri yaptım isterseniz siz dosyayı inceleyin yeniden ben diğer dosyalarla ilgileneyim ne dersiniz?

TAMAM MIYIZ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin