29.BÖLÜM

59 28 14
                                    

Bir derviş klasiğidir 'yük olma yük al'

Fatma Hanım ve Salih Bey ertesi gün hemen yola çıkıp kızlarına İstanbul'a gelmişlerdir. Hep beraber bahçede güneşin tadını çıkararak kahvaltı etmişlerdi.

Bade annesiyle beraber bahçedeki hamakta oturmuş kafasını annesinin omzuna dayamıştı. Fatma Hanım ise minik kuzusunu kollarının arasına almıştı. 'Benim minik kuzum! Sakın suratını asma tamam mı güzel kızım? Moralini bozma bak şuan ilaç kullanıyorsun, iki ay sonrası için eğer isterseniz yeniden denersiniz bitanem. Üzmeyin birbirinizi el ele olduktan sonra her şey çözülür minik kuzum!' Bade gülümseyerek annesine sarıldı. 'İyi ki geldin annem!'

Akşama doğru Fatma Hanım kızının en sevdiği yemekleri yapmış zorla yedirmişti. Yağız ise karısının gülen gözlerini gördüğü için mutluydu. Bade mutfakta bulaşıkları makineye dizmişti ki kapı çalmıştı. 'Hayatım kapıya bakar mısın?' Yağız Salih babası ve Fatma annesiyle sohbet ediyordu izin isteyerek kapıya ilerlemeye başladı. Gelen anne ve babasıydı. 'Hoşgeldiniz sevgili Karan ailesi! Buyurun efendim!' Babası karnına hafifçe vurdu. 'Hadi be ordan gevşek seni!' Yağız gülerek anne ve babasını içeri davet etti. Bade ellerini kurulamış bir şekilde salona geldi ve hoş geldiniz diyerek sıkıca sarıldı.

Keyifli bir sohbet eşliğinde çaylarını yudumlayan aile üyeleri gayet huzurluydu. 'Nurten anne İremler neden gelmedi?' Nurten Hanım dikkatini gelinine verdi. 'Ada diş çıkarıyor kızım huzursuz biraz o yüzden gelmediler yarın uğrarız dediler.' Bade kafasını sallayarak yarın minik Adanın iyi olmasını ve onu kollarına alarak sevmeyi diledi.

Keyifli gecenin sonuna gelinmiş, Kenan Bey ve Nurten Hanım evlerine gitmiş, Fatma Hanım ve Salih Bey ise odalarına çekilmişti. Bade ve Yağız da odalarına geçmiş yataklarına yatmış sohbet ediyorlardı. 'Yarın işe gitmem gerekiyor hayatım toplantı var senin için sorun olur mu? Eğer olur dersen Ümit halledebilir.' Bade kocasının yanağına kocaman öpücük kondurdu. 'Ümite yıktın her şeyi zaten sevgilim o yüzden olmaz. Hem yarın onlar geleceklermiş bize Selin mesaj atmıştı bana Deniz ağabeyleri de çağırırız güzel olur.' Yağız gülümseyerek karısının boynunu öptü. 'Sen istersin de güzel olmaz mı? Yerim seni yerim!' Bade kıkırdadı. 'Ya Yağız! Annemle babam yan odada rahat dur!' Yağız gülerek karısını rahat bıraktı. 'İyi tamam be! Yat uyu!' Bade gülerek kocasının kollarına girdi.

Bade sabah gözlerini açtığında kocası yanında yoktu. Yataktan kalkarak lavaboya ilerledi ve işlerini halledip odaya geri geldi. Odayı toplayıp mutfağa indi ve sessizce kahvaltı hazırlamaya başladı. Telefonunu alarak kocasını aradı. 'Sevgilim neden beni uyandırmadın çıkarken?' Yağız karısının sesini duyunca gülümsedi. 'Kıyamadım güzelim zaten bende şirkete geleli yarım saat oldu. Erken uyanmışsın güzelim.' Bade kafasını salladı. 'Kahvaltı hazırlamak istedim annemler uyanmadan o yüzden erken kalktım. Sen bir şeyler yedin mi?' 'Evet güzelim tost yedim az önce şuan kahve içiyorum.' Biraz daha konuşup telefonu kapadılar ve Bade masayı hazırladı.

Anne ve babasıyla keyifli geçen kahvaltı sonrasında mutfağı toplayıp yemek yaptılar. Akşama misafir gelecekti ve hazırlık yaptılar.

Elinde karısının en sevdiği kurabiyeler ile evin kapısında kapıyı açan karısına aşkla bakıyordu. Birbirlerine sarılan ikili içeri geçtiler. Bade kurabiyeleri mutfağa bıraktı ve hep beraber oturup yemek yediler. Fatma Hanım ve Bade mutfağı toplarken Yağız ve Salih Bey ise koyu bir sohbete dalmışlardı.

Bade kucağında Ada ile koltukta oturmuş derin bir şekilde sohbet eden ailesine ve dostlarına bakıyordu. Gurur duyuyordu sevdiği insanlarla.

Kurabiye getirmek için mutfağa gitti ve arkasından Selin ve İrem de gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kurabiye getirmek için mutfağa gitti ve arkasından Selin ve İrem de gitti. 'Bade gel buraya sıkıca sarılmak istiyorum sana canım benim!' Bade gülümseyerek arkadaşına sarıldı. İrem bu tabloya gülümseyerek baktı ve o da kızların yanına giderek sıkıca sarıldı. Kahkahalar eşliğinde gülmeye başlamışlardı. Bade gözlerini sildi ve iki kıza döndü. 'Sizi çok ama çok seviyorum iyi ki varsınız!' İrem duygusal havayı dağıtmak için kızlara baktı. 'Of aman be hadi al şu kurabiyeleri de gidelim yeter bırakın bu duygusallığı! Kız Selin düğün ne zaman?' Selin omuz silkti. 'Valla onu bizde bilmiyoruz bebeğim ne yazık ki!' Bade kıkırdadı. 'Evlenmek için yanan biri var burada bakıyorum!' Selin arkadaşının koluna vuruldu. 'Yürü be yürü! Tövbe tövbe!'

Ümit Salih Beyle derin bir sohbete dalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ümit Salih Beyle derin bir sohbete dalmıştı. 'Fatma teyzem neden yarın gidiyorsunuz ya mis gibi börekler hazırlamışsın gitme gitme.' Fatma Hanım Ümit'e güldü. 'Artık Selinciğim yapar sana börekleri.' Ümit Selin'e baktı. 'Valla pek becerikli değil gibi ama bilemiyorum yine de.' Selin nişanlısının koluna vurdu. 

Deniz ise gülerek konuya girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz ise gülerek konuya girdi. 'Dokuz kusurlu hareketten birini yaptın. Oğlum sen neden böylesin ya denir mi hiç kıza öyle şey! İnsan sevgilisini el üstünde tutmalı değil mi karıcım?' diyerek karısına döndüğünde İrem kocasının omuzlarına ellerini koyup tesr bakışları atmıştı.

 Oğlum sen neden böylesin ya denir mi hiç kıza öyle şey! İnsan sevgilisini el üstünde tutmalı değil mi karıcım?' diyerek karısına döndüğünde İrem kocasının omuzlarına ellerini koyup tesr bakışları atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağız kahkaha atarak arkadaşına baktı. 'Adam olmaz bundan olmaz! Azıcık bizi örnek al be kardeşim!' 

 'Adam olmaz bundan olmaz! Azıcık bizi örnek al be kardeşim!' 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli geçen akşamın sonuna gelmişlerdi. Sabah erken saatlerde Fatma Hanım ve Salih Bey yola çıkacaklardı. Bade her ne kadar biraz daha kalmalarını söylese de işleri olduğunu söylemişlerdi bu yüzden daha fazla ısrar edip üzerlerine gitmemişlerdi. 


Bir bölümün daha sonuna geldik :) Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen :) Kendinize çok çok iyi bakın :) Hoşçakalın :)

TAMAM MIYIZ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin