Perişan bir haldeydim, fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit vardı.
Sabahattin Ali
Bade ve Yağız evlerinin salonunda yan yana oturmuş duruyorlardı. Bade'nin üzerinde gelinliği Yağızın ise damatlığı hala üzerindeydi. Yağız derin nefes alarak karısını kollarının arasına çekti. Bade kocasının göğsüne yaslanıp kokusunu içine çekerek sakinleşti. Aradan ne kadar zaman geçtiğini bilmiyorlardı fakat Bade birden gülmeye başladı. Yağız kaşlarını çatarak karısına baktı. 'Güzelim iyi misin?' Bade bir süre güldükten sonra sakinleşip kocasının endişeli gözlerine bakmaya başladı. 'İnanamıyorum! Düğün sonrası soluğu karakolda alan ilk çift biziz herhalde! Resmen gelinliklerle ifade verdim anlatsalardı hayatta inanmazdım! Yağız sinirlerim bozuldu galiba gülmek geliyor içimden!' Yağız kaşlarını kaldırarak karısını izledi. Boğazını temizledikten sonra konuşmaya başladı. 'Hayatım biliyorum bende şaşkınım. Ama çok şükür kimseye bir şey olmadı! O onun bunun çocuğu Bedri de içeri girdi! Her şey bitti bitanem!' diyerek karısının yanağını öptü.
Kimsenin kılına zarar gelmeden olay bitmişti. Bedri şuan nezarethanedeydi. Olaydan sonra ifade veren çift sağ salim evlerine girmişti.
Odalarına çıkan ikili yatağa oturmuştu. Bade tedirgindi. Bu gece birlikte olmak zorunda değillerdi değil mi? Badedeki tedirginliği fark eden Yağız karısına baktı ve konuşmaya başladı. 'Güzelim sen odadaki banyoyu kullan bende misafir odasındakine gideyim. Güzelce duşumuzu alalım yatıp uyuyalım sonra da bak saat kaç oldu yarın sabah yola çıkacağız. Hadi kalk bakalım gelinliğinin arkasını açmamı ister misin?' Bade minnetle kocasına baktı. 'Gerçekten mi? Yağız teşekkür ederim!' Yağız kıkırdayarak karısına baktı. 'Bu akşam olmaz başım ağrıyor Bade!' diyerek kahkaha attı. Bade kahkaha atarak kocasının omzuna vurdu.
Ayağa kalkan Bade kocasına arkasını döndü. Gelinliğinin arkasını açan Yağız karısının çıplak omzuna öpücük kondurdu. 'Güzelim ben duşa gidiyorum sende hemen girip çık yorulduk.' Bade kafasını sallayarak onayladı.
Bade ve Yağız yataklarına yatmışlardı. Yağız karısını kollarının arasına almış, göğsüne yatırmıştı. Saçlarıyla oynayarak kadının mayışmasını sağlıyordu. 'Sevgilim alarm kurdun mu?' Yağız kafasını sallayarak karısının saçlarını öptü. 'İyi geceler güzeller güzeli karım!' Bade gülümseyerek kocasının dudaklarına öpücük kondurdu. 'İyi geceler yakışıklılar yakışıklısı kocam!' karı koca gözlerini kapatarak kendilerini uykuya teslim ettiler.
Sabah Karan ailesinin evinde telaşlı başlamıştı. Bade bir sağa bir sola koşarak ortalığı topluyordu. Yağız ise bavulları arabaya taşıyordu. Bade mutfağa geçip ikisi için almış olduğu termoslara kahve yapmıştı. Yanına da çekmecede duran çikolatalardan koyup mutfaktan çıkmıştı.
Bade kapıdan çıkarak kocasına doğru yürüdü ve elindeki termosları arabaya yerleştirdi. Yağız eve doğru giden karısına engel olarak kendisine çekti ve dudaklarını öpmeye başladı. Bir süre öpüşen çift birbirlerinden ayrıldılar. Bade kollarını kocasının boynuna doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAMAM MIYIZ?
ChickLitİlk göz göze geldiklerinde anlamıştı Yağız bir şeylerin değişeceğini. Bu kız onun ya geleceğindeki ışık olacaktı ya da geleceğindeki kara leke olacaktı. Buna ikisi karar verecekti. Ya el ele devam edeceklerdi yada uzayıp giden ayrılığa boyun eğip yo...