15.BÖLÜM

72 37 32
                                    


Çünkü şu kainat denen nesnenin içinde en çok sevdiğim yürek, üstüne en çok titrediğim insan kalbi senin göğsündekidir.

Nazım Hikmet I Piraye'ye Mektuplar

Bade geceyi sevgilisinin göğsüne sığınarak geçirmişti. Yağız ise sevgilisinin iç çekişlerini dinlemiş, uyandığında saçlarını okşamış, sakinleştirip yeniden uyumasını sağlamıştı. Zorlu geçen gecenin ardından odanın içine giren güneş ışıkları ile beraber iki sevgili yataktan çıkmıştı. 'Günaydın güzelim! Hadi sen duşa gir bende mükemmel bir kahvaltı masası hazırlayayım! Hadi bakalım güzelim doğru banyoya!' diyerek sevgilisinin yanağını kocaman öpmüştü. Bade ise cevap vermeden kafasını sallamakla yetinmişti.

Bade yanına eşyalarını alarak banyoya ilerlemişti. Duşa kabinin içine girip gözyaşlarını serbest bırakmıştı. Suyun altında öylece durup ağlamasının durmasını bekledi. Ardından duştan çıkıp aynanın karşısında kendine bakmaya başladı. Yüzünü yıkayıp gülümsedi ve üzerini giydi. 'Tamam ağlamak yok Bade! Geçti! İyisin!' kendini telkin ederek banyodan çıkıp odasına gitti. Hızlıca saçlarını kuruttu ve mutfağa doğru ilerledi.

'Oooo Yağız Bey! Mükemmel bir masa hazırlamışsınız her zaman isterim!' diyerek ağzına zeytin attı. Yağız sevgilisine gülümseyerek sandalyeyi öne doğru çekip oturmasını sağladı ve ardından kızın saçlarını koklayıp öptü. Kahvaltılarını etmeye başladılar. Ne Bade ne de Yağız dün olanlarla ilgili bir şey demiyordu. Bade tabağındaki peynirle oynarken birden elinden çatalını bıraktı.

'Ne olacak şimdi? Bugün işe gitmedim yarın da gitmem ama elbet gideceğim gitmek zorundayım! O adam oradayken nasıl olacak?' Yağız sıkkın bir şekilde nefesini verdi ve elindeki çatalı bıraktı. 'Dün akşam abimle konuştum. Bedri şerefsizi artık orada çalışmıyor! Şirketten izinde ayarladım sana bu hafta evdesin güzelce dinlenirsin güzelim!' Bade şaşkınca sevgilisine baktı. 'Dava açılacak mı peki? Bununla uğraşmak istiyor muyum bilmiyorum! Yağız babamlar duymasın bunu lütfen! Deniz abi söylemez değil mi? Bunca şeyin arasında bir de beni düşünmesinler.' Yağız anlayışla kafasını salladı. 'Merak etme güzelim. Abim kimseye bir şey söylemez bitanem için rahat olsun. Ayrıca dava konusuna gelirsek bu konuyu böyle kapatamayız Bade! Yanına mı kalacak yani? Ödüllendirelim mi yani o şerefsizi? Tabi ki uğraşacağız bu olayı böylece bırakmam Bade! O yüzden bu konuyu kapatalım tamam mı? Davaysa dava ne gerekirse olacak! Annemler ve annenler bir şey duymayacak, kimsenin aklı sende kalmayacak merak etme tamam mı? Hadi şimdi kahvaltını et güzelce sonra beraber sahile iner yürürüz tamam mı?' Bade kafasını salladı ve kahvaltısına devam etmeye başladı.

Bade dünden beri kapalı olan telefonunu eline aldı ve açtı. Gelen aramalara ve mesajlara bakmaya başladı. Annesini ve babasını arayıp onlarla konuştu. Selin'i aradı. 'Selin!' Selin arkadaşının sesini duyunca gözlerini kapatıp sandalyeye oturdu. 'Kuzum iyi misin? Akşam uyuduğun için gelemedim ama hemen yanına geleceğim! Yağızla konuştum da sahile gidecekmişsiniz, oraya geleceğim bende. Çok merak ettim seni Bade!' Bade dolan gözlerini tavana dikip ağlamamak için kendisini sıktı. 'İyiyim canım benim! Merak etme sorun yok! İyiyim! Tamam sahilde görüşelim o zaman bebeğim hem benim yanımda kalır mısın Selin bu akşam?' Selin arkadaşına gülümsedi. 'Kalırım tabi kız! İstersen sen gel kuzum bende kal değişiklik olur sana.' Bade düşündü. 'Tamam konuşuruz yine bebeğim kapatayım ben Yağız bekliyor. Öpüyorum kuzum!' Selin kafasını salladı. 'Öpüyorum kuzum!' Bade telefonunu kapatıp odasından çıkıp sevgilisinin yanına gitti.

Sahile gelen ikili el ele tutuşup denizin kenarına indiler. Bade ayağındaki ayakkabılarını çıkarıp denize doğru koştu. Ayağına değen suyun verdiği rahatlığı hissetmeye başladı.

 Yağızda sevgilisinin yanına gitti ve arkasından sıkıca sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Yağızda sevgilisinin yanına gitti ve arkasından sıkıca sarıldı. Sessizce denizi izlemeye başladılar. Yağız kızın saçlarına öpücük kondurup birden kucağına alarak döndürmeye başladı. Bade kahkaha atarak ellerini sevgilisinin ellerinin üzerine koydu.

Bir süre sonra kumların üzerine oturdular ve Bade kafasını sevgilisinin göğsüne dayadı. 'Güzelim! Ne zaman seni istemeye gelelim?' Bade şaşkınlıkla sevgilisine baktı. 'Ne? Gerçekten mi? Aslında annemde bunu sordu geçenlerde ama bilmiyorum dedim ben.' Yağız kıza aşkla baktı. 'O zaman en yakında zamanda elimde çiçek ve çikolatamla tuzlu kahveni içmeye geleceğim!' Bade güldü ve sevgilisinin boynuna sarıldı. 'Yağız! İyi ki varsın! Tuzlu kahveyi içecek misin?' gülerek sordu. Yağız kafasını salladı. 'Senin ellerinden zehir olsa içerim!' Bade sevgilisinin yanağını öptü. 'Göreceğiz bakalım beyefendi!'

Yağız ve Bade Ümit ve Selinle buluşmuş yemek yiyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yağız ve Bade Ümit ve Selinle buluşmuş yemek yiyorlardı. Ümit gülümseyerek Badeye çevirdi bakışlarını. 'Nasılsın Bade?' Selin arkadaşının cevap vermesine fırsat vermeden hemen lafa atladı. 'Aslan gibi benim kızım! Gayet iyi! İyiyim desene kız!' Bade arkadaşına güldü. 'İzin versen konuşacağım! İyiyim çok sağol daha da iyi olacağım!' Yağız sevgilisinin elini tuttu. 'İşte benim sevgilim!'

Keyifli geçen gecenin sonunda Yağız sevgilisini Selinin evine bırakmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli geçen gecenin sonunda Yağız sevgilisini Selinin evine bırakmıştı. İki kız bu gece pijama partisi yapacaklardı.

'Selin! Yağız en yakın zamanda istemeye gelelim dedi!' Selin duyduğu şeyle elindeki süt şişesini tezgahın üzerine bıraktı. 'Kızım bu şimdi mi söylenir? İnanamıyorum! Ay resmen evleniyorsun Bade!' Bade kahkaha attı. 'Annemlerle bir konuşayım da bakalım ne zaman derlerse artık ona göre hareket ederiz. Hadi ya konuşma çok sütümü ısıtıp ver! Hizmet zayıf ya zayıf!' Selin arkadaşına bakıp dil çıkardı. 'Bana bak kızım koyarım kapının önüne görürsün gününü!' Bade ise güldü. 'Koy! Sevgilimin koynunda uyurum bende!' Selin ağzını kocaman açtı. 'Ooo bebeğim! Ne oldu o utangaç kıza?' iki kız kahkaha atmaya başladı.

Sütlerini içen ikili Selinin yatağında yatmışlardı. Selin arkadaşına sarılmıştı. 'Yanındayım kuzum. Hadi kapat gözlerini! İyi geceler kuzucum!' Bade arkadaşına kafasını salladı. 'İyi geceler ve iyi ki varsın canım arkadaşım!' 

TAMAM MIYIZ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin