Sabah gözlerimi sana açarım. Akşam uykularımı senden alırım. Nereye, ne yana dönsem karşımda mutluluğun o harikulade baş dönmesini bulurum.
Ahmed Arif
Haftalar geçmişti. Herkes için her şey mükemmel ilerliyordu. Bade ve Yağız ev bakmaya başlamışlardı. Ağustos sonu eylül başı gibi düğün yapmak istiyorlardı. Selin ve Ümit annelerini birbiriyle tanıştırmışlardı. İlk fırsatta isteme töreni yapmak istiyorlardı. Deniz ve İrem ise çocuklarının büyümesini izliyorlardı.
Salih Bey işlerden yavaş yavaş ellerini çekmeye başlamıştı. Kızlarının düğününden sonra yanına karısını alıp arabaya atlayıp uzun bir tatile gitmeyi planlıyordu. Buna ihtiyaçları vardı.
Kenan Bey ise torunuyla beraber günlerini geçiyordu. Düğünden sonra karı koca Karadeniz turuna gitmeyi amaçlıyordu. Yılladır istiyorlardı ancak fırsat olmamıştı.
Yağız ve Bade bugün yeniden ev bakmaya gitmişlerdi. 'Bade! Allah aşkına artık karar ver güzelim! Düğüne ne kaldı şurada bu gidişle bir parka çadır kurmak zorunda kalacağız!' Bade gülerek sevgilisine döndü. 'Ben o parkı da seçemem ki!' Yağız gülümseyerek sevgilisine sarıldı.
İki katlı, kocaman bahçesi olan evi gezmeye başlamışlardı.
'Güzelim bak buraya güzel bir koltuk takımı alırız, şuraya TV ünitesi. Gel bak mutfak kocaman aşırı güzel. Üst kata da bakalım gel!' Bade hızına ayak uydurmaya çalışıyordu. 'Bak burası yatak odası için çok uygun bence. Hem deniz manzaralı hem de arka bahçeye bakıyor daha sessiz olur. Giyinme odasını da halletik mi tamamdır!Bak gel asıl en güzel yeri gösteriyorum sana. Burasını da bebek odası yaparız!' diyerek sevgilisinin boynuna öpücük kondurdu. Bade kafasını Yağızın boynuna sakladı. 'Ben burayı beğendim!' Yağız derin bir nefes aldı. 'Tamam hadi yürü sen karar değiştirmeden hemen işlemleri halledelim!' Bade sevgilisinin koluna vurdu. 'Ya Yağız!' Yağız kahkaha attı. 'Güzelim şimdi şöyle yapalım. Biliyorsun ki müstakbel kocan bir mimar. Evet mobilyaları beraber seçelim ama diğer işlerle ben ilgileneyim olur mu? Beraber karar verelim tabi ki ama mimar olan Yağızı konuşturmama izin ver olur mu?' Bade kaşlarını çattı. 'Eee peki madem kendine çok güveniyorsun! Hallet!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAMAM MIYIZ?
Чиклитİlk göz göze geldiklerinde anlamıştı Yağız bir şeylerin değişeceğini. Bu kız onun ya geleceğindeki ışık olacaktı ya da geleceğindeki kara leke olacaktı. Buna ikisi karar verecekti. Ya el ele devam edeceklerdi yada uzayıp giden ayrılığa boyun eğip yo...