H - 41

236 20 3
                                    

Taehyung masih menungu jisoo buat kerja. Dia tak jemu memandang jisoo.

Jisoo toleh sikit ke taehyung, dia rasa tak selesa dengan pandangan taehyung tu.

"Awak tak bosan ke pandang saya macam tu?"

Kata jisoo, mata dia beralih ke computer selepas bertanya taehyung.

"Tak, saya suka pandang awak, awak sangat sangat sangat sangat cantik, saya pandang awak pun tak bosan"

Balas taehyung ikhlas memuji jisoo si isteri kesayangan dia.

"Ada-ada je lah awak ni. Kot kot lah bila awak dah bosan pandang saya nanti, awak boleh duduk meja sana baca sesuatu ke untuk hilangkan bosan"

Kata jisoo memberi satu cadangan kepada taehyung supaya pergi buat sesuatu dan berhenti memandang dia.

Taehyung mengeleng.

"Tak nak saya tetap nak pandang awak"

Kata taehyung. Jisoo tak kata apa-apa selepas taehyung cakap macam tu. Dia sambung kerja balik.

Joohyun baru nak masuk bilik jisoo tetapi berhenti apabila dia ternampak taehyung disitu sedang memandang jisoo sedang bekerja.

"Aww so sweet"

Kata hati joohyun berkata. Dia tak nak ganggu love birds tu lalu dia tak jadi nak jumpa jisoo maybe petang nanti dia datang balik sini. 

1 hour later,

"Okay kerja saya dah siap"

Jisoo tutup laptop.

"Dah siap, okay jom pergi makan"

Kata taehyung ceria. Taehyung bangun dari kerusi dan menghulur tangan dia ke jisoo untuk pegang tangan isteri tercinta.

Pada mula jisoo pandang je tangan taehyung tak berapa saat kemudian jisoo letak tangan dia ke taehyung.

Jisoo bangun dari kerusi dan keluar dari bilik office jisoo bersama taehyung.

20 minutes later,

Taehyung parking kereta tepat depan cafe selalu jisoo pergi dulu.

"Perlu ke kita lunch dekat sini?"

Tanya jisoo, bila pandang je cafe tu semua kenangan dia bersama seokjin ingat kembali.

"Huh awak tak suka ke, sini kan cafe favorite awak"

Balas taehyung, dia tak tahu di cafe ni banyak kenangan yang manis antara jisoo dan seokjin.

"Awak tahu tak cafe ini banyak kenangan manis dan pahit saya bersama seokjin"

Kata jisoo sedikit marah, dia ter emo pula.

Taehyung terdiam. Salah dia, dia bawa jisoo sini.

"Sorry, saya tak tahu. Sorry"

Perkataan yang keluar dari mulut taehyung. Dia rasa menyesal pula bawa jisoo sini.

"Kita lunch tempat lain okay"

Pujuk taehyung. So mereka lunch tempat lain bukan cafe situ.






To be continued.....

🌺🌺🌺

Jangan lupa tekan bintang di bawah ni...

Sorry kalau ada typos ataupun silap.

Thank you....

    👇
    👇
    👇

HUSBAND Where stories live. Discover now