6 years later,
Seokjin bersiap-siap untuk pulang ke seoul setelah 6 tahun menetap di Ireland. Study dia di situ sudah tamat dan menerima sijil. Balik je ke korea seokjin terus memegang jawatan CEO di syarikat bapa nya di ImC group.
"Good bye Ireland and welcome back korea" kata seokjin dan keluar dari apartment nya pergi ke airport. Dia dah tak sabar bertemu dengan ibubapa dan jisoo. Dia ingin meminta maaf apa yang dia dah buat pada 6 tahun yang lalu.
🍈🍈🍈
"Kim seon ok!" jisoo memanggil anak nya dari bawah sedang menolong aunty seohyun memasak manakala seon ok di atas di atas tak tahu buat apa.
Taehyung berjalan kearah jisoo. Dia baru pula dari dari pejabat. "Kenapa ni?" tanya taehyung bila mendengar jisoo menjerit nama anak mereka dan taehyung mendaratkan bibir nya ke bibir jisoo untuk beberapa saat.
"Sayang boleh tolong tak?" kata jisoo meminta tolong dari taehyung. Dia memegang lenggan taehyung.
"Apa dia sayang?"
"Tolong tengok kan seo ok dekat atas tu. Dah mandi ke belum lepastu suruh dia turun bawah" kata jisoo.
Taehyung senyum lebar. "Boleh sayang" kata taehyung setuju. Dia terus pergi ke atas tengok anak nya tinggalkan jisoo di dapur.
Taehyung buka pintu bilik seon ok. Dia nampak anak lelaki nya tengah main games atas katil. Taehyung masuk kedalam bilik tu.
"Papa!" tegur seon ok dengan gembira lalu dia letak phone ke tepi dan pergi peluk taehyung. "Rindu" kata seon ok. "Papa pun" kata taehyung dan memeluk seon ok erat.
Taehyung turun kan seon ok atas katil. "Papa jom main games bersama-sama nak" ajak si anak. "Games apa?" kata taehyung.
Dia duduk sebelah seon ok. "Games ni" seon ok menunjukkan phone kepada taehyung. "Okay jom" kata taehyung setuju dan dia dah lupa apa tujuan nya ke sini.
🍈🍈🍈
40 minit kemudian,
"Mana pula suami dan anak aku ni?" kata jisoo. Dia masih di dapur dan makanan untuk makan malam dah siap.
Jisoo pergi bilik seon ok. "Tak mandi lagi?" kata jisoo sambil cekak pinggang.
Kedua-dua beranak tu berhenti main games dan memandang kearah jisoo kemudian senggih.
"Sayang tadi saya suruh awak buat apa tadi?" soal jisoo. Taehyung mengosok belakang tengkuk nya.
"Jangan lah marah. Saya teruja jumpa seon ok sampai lupa tujuan ke sini" kata taehyung.
"Kali ni saya maaf kan. Dah korang anak beranak pergi mandi lepastu turun bawah" kata jisoo.
Taehyung turun dari katil pergi ke jisoo dan berbisik."Tapi saya nak mandi dengan awak sayang"
Jisoo cubit perut taehyung. "Gatal!" . "Aduh sakit lah sayang" taehyung rasa kesakitan dan jauh kan diri nya dari jisoo.
"Papa kenapa?" soal seon ok ingin tahu. Tetiba je papa nya kesakitan.
"Tak ade apa, cuma mama ni nak bermanja denga papa" kata taehyung dan senyum.
"Dah lah pergi mandi. Saya nak keluar" jisoo terus keluar dari situ.
To be continued.....
🌺🌺🌺
Jangan lupa tekan bintang di bawah ni...
Sorry kalau ada typos ataupun silap.
Thank you....
👇
👇
👇
YOU ARE READING
HUSBAND
FanfictionKerana cinta, Taehyung sanggup memperisterikan jisoo dan jadi pak 'sanggup' anak dalam kandungan Jisoo. * Nak tahu apa yang akan terjadi diantara mereka? Baca lahhh.. * Picture take from mr/mrs google.