2 weeks later,
"Uwekkkk"
Jisoo muntah dalam singki dapur.
Taehyung pergi dekat jisoo dan gosok belakang jisoo lembut.
Mereka berdua baru saja nak berangkat pergi ke office.
"Awak tak yah pergi kerja lah hari ni"
Kata taehyung risau dengan keadaan jisoo yang tak berapa nak sihat dan juga morning sickness.
"Hmm"
Jisoo basuh mulut dia dengan air.
"Jom kita pergi jumpa doktor nak?"
Tanya taehyung sambil memberi tisu ke jisoo.
Jisoo ambil tisu dari tangan taehyung sambil mengeleng dia tak nak pergi jumpa doktor. Dia bukan sakit teruk sangat.
"Tak nak, saya nak rehat je"
Kata jisoo, muka dia mula pucat.
"Okay, jom saya bawa awak pergi masuk bilik"
Taehyung peluk bahu jisoo dan berjalan menuju ke lift untuk naik atas.
Taehyung tidur kan jisoo atas katil.
"Awak rehat je, awak jangan buat kerja yang berat. Kalau nak makan atau minum panggil aunty gayoon, biar aunty gayoon yang buat"
Bagitahu taehyung. Jisoo faham dan mengangguk dalam pejamkan mata dia.
Taehyung tarik selimut sampai dada jisoo.
"Saya pergi office dulu"
Jisoo tak jawab.
"I love you"
Taehyung cium dahi jisoo dan keluar.
Jisoo buka mata sikit dan tengok kearah taehyung yang hendak keluar pergi office.
"Terima kasih kerana mencintai saya"
Bisik jisoo perlahan.
"Kalau lah perangai seokjin seperti taehyung, mesti kami dah hidup bahagia sekarang"
Bisikan hati jisoo berkata dengan sedih dan dia pejamkan mata.
🍈🍈🍈
Taehyung pergi jumpa aunty gayoon.
"Aunty, tolong tengok-tengok kan jisoo. Dia tak berapa nak sihat tu. Saya ni nak pergi office. Tolong tengok kan dia"
Kata taehyung.
"Baiklah mr taehyung, mr jangan risau. Saya akan jaga dan rawat mrs jisoo dengan baik"
Taehyung percaya ke gayoon dan pergi bertolak ke office dengan hati yang lega sikit.
To be continued.....
🌺🌺🌺
Jangan lupa tekan bintang di bawah ni...
Sorry kalau ada typos ataupun silap.
Thank you....
👇
👇
👇
YOU ARE READING
HUSBAND
FanfictionKerana cinta, Taehyung sanggup memperisterikan jisoo dan jadi pak 'sanggup' anak dalam kandungan Jisoo. * Nak tahu apa yang akan terjadi diantara mereka? Baca lahhh.. * Picture take from mr/mrs google.