H - 47

105 13 0
                                    

3 days later,

Taehyung balik dari Singapore. Dia masuk rumah, dia nampak jisoo berdiri di ruang tamu.

Taehyung berharap jisoo sudah memaafkan dia dan ingin berkata dengan nya. 3 hari yang lalu fikiran nya ke jisoo.

"Awak?"

Taehyung menegur jisoo sambil berjalan kearah jisoo. Jisoo menitis kan air mata lalu berlari menuju ke taehyung.

Betul cakap taehyung 3 hari yang lepas, dia kena move on dan lepaskan seokjin dari hidup nya untuk selama-lama nya.

Dia harus mencintai taehyung dan memberi peluang pada taehyung untuk memiliki hati nya.

Jisoo peluk taehyung erat, seolah-olah dia tak nak lepaskan taehyung. 3 hari yang lepas, jisoo sedar dia tidak boleh hidup tanpa taehyung di sisi nya.

3 hari yang lepas dia sangat menrindui taehyung macam rasa nak mati. Taehyung peluk jisoo balik.

"Awak kenapa menangis ni?"

Taehyung menanya cemas kenapa jisoo menangis dalam dakapan nya.

"Awak jangan tinggalkan saya lagi, saya minta maaf, saya betul-betul minta maaf"

Kata jisoo dalam tangisan.

"Ye, lepas ni saya berjanji tak akan tinggalkan awak lagi, saya selalu disisi awak. Awak jangan lah menangis lagi"

Taehyung mengosok belakang jisoo dan tenang kan isteri nya itu. Taehyung senyum sikit adakah jisoo dah dapat menerima dia sepenuh hati nya.

Mereka lepaskan pelukan. Jisoo memegang wajah taehyung dan scam seluruh wajah taehyung buat seketika.

"Awak maafkan saya tak?

Jisoo menanya sambil bertatapan mata dengan taehyung.

"Buat apa awak nak minta maaf, awak tak salah apa-apa pun"

Kata taehyung, masih pandang satu sana lain.

"Tak, saya nak minta maaf pada awak juga. Selama ni saya buat awak kecewa, buat awak sedih, buat sakit hati semua tu salah saya. Saya janji saya takkan kecewa kan awak lagi. Saya akan jadi isteri awak sepenuh nya. Saya akan jadi seorang isteri yang terbaik untuk awak"

Kata jisoo jujur. Taehyung terharu lalu dia memeluk jisoo lagi dalam perasaan yang penuh kegembiraan.

"Terima kasih awak kerana sudi menerima saya sebagai suami awak dan saya pun berjanji akan menjadi suami yang paling terbaik untuk awak, saya janji tu"

Mereka berdua menangsi bersama- sama dalam dakapan.

🌷H🌷

Di dalam bilik, jisoo sedang bersandar pada headboard katil sambil memegang perut nya yang ada isi tu.

Kebetulan taehyung baru keluar dari bilik mandi.

"Sayang mari sini sekejap?"

Jisoo memanggil taehyung supaya datang dekat. Taehyung tercenggang bila jisoo panggil dia apa tadi sayang?

"Awak panggil saya apa tadi?"

Taehyung nak confirm kan betul tak apa dia dengar dari mulut jisoo tadi.

"Sayang"

Satu patah perkataan yang keluar dari mulut jisoo.

"Betul ke apa saya dengar ni?"

"Betul la, saya panggil awak sayang, sayang, sayang. Awak tak suka ke?"

"Eh tak, saya sangat suka awak panggil saya macam tu"

kata taehyung gembira, dia pergi dekat jisoo dengan senyuman yang manis.

"Awak nak pegang perut saya tak, baby tengah bergerak ni?"

"Of course lah saya nak pegang"

Taehyung dengan excited duduk sebelah jisoo dan pegang perut jisoo.

"Amboi bertambah aktif betul dia selepas papa pegang eh?"

Kata jisoo pada baby.

"Itu tanda baby sangat suka kan papa dia, kan baby?"

Kata taehyung. Baby dalam perut tendang tanda setuju.

Taehyung dan jisoo sama-sama pandang dan ketawa bersama. Betul cakap taehyung, baby suka kan dia.













To be continued.....

🌺🌺🌺

Jangan lupa tekan bintang di bawah ni...

Sorry kalau ada typos ataupun silap.

Thank you....

👇
👇
👇

HUSBAND Where stories live. Discover now