Jam loceng taehyung berbunyi tepi di telinga nya.
Taehyung mematikan jam loceng nya itu dan bangun dari tidur.
Pada pagi ni wajah taehyung ceria dan bahagia tak seperti pagi-pagi yang sebelum nya yang masam dan muram.
Taehyung terus pergi mandi untuk bekerja.
15 minutes later,
Taehyung menuruni anak tangga untuk pergi breakfast dan kerja.
"Good morning suga"
Tegur taehyung apabila dia nampak suga berdiri dihujung tangga yang sedang menunggu nya.
"Morrrning mr taehyung"
Balas suga pelik. Taehyung tak seperti biasa, muka nya selalu serius tapi hari ni taehyung terlebih gembira.
"Awak dah breakfast? kalau belum jom breakfast bersama saya"
Ajak taehyung. Dia menarik tangan suga pergi ke dinning hall dan breakfast bersama.
Tengah breakfast, suga perasan yang taehyung asyik senyum-senyum sendiri.
"Kenapa mr taehyung ni? anggau ke senyum-senyum sorang ni?"
Taehyung sudah siap breakfast.
"Saya tunggu awak dekat depan"
Taehyung bangun dari kerusi pergi ke depan.
Gayoon datang menghampiri suga, gayoon adalah maid dan tukang masak taehyung.
"Auntie gayoon, kenapa dengan boss tu? Ceria semacam. Ada apa-apa belaku ke semalam?"
tanya suga. Dia nak sangat tahu kenapa taehyung seceria itu pada hari ini.
"Entah lah nak, auntie pun tak tahu kenapa boss macam tu. Sejak boss balik dari keluar semalam boss nampak sangat gembira, ada sesuatu berlaku kot, maybe boss sudah jumpa seseorang yang dia berkenal"
balas auntie gayoon.
"Okay lah auntie, saya pergi dulu nanti boss tertunggu-tunggu saya pula"
"Okay, hati-hati"
suga bangun pergi ke depan dan pergi ke pejabat.
🌷H🌷
Di rumah keluarga jisoo,
Jisoo hendak turun bawah untuk pergi pejabat, tengah turun dari tangga dia terjumpa joohyun yang hendak ke bawah juga.
"Joohyun? kau ada nombor taehyung tak?"
minta jisoo. Dia tak ada nombor taehyung, dia nak jumpa taehyung pada hari ini.
"Ada"
jawab joohyun. Joohyun keluar kan business card taehyung yang ada nombor dan nama bagi ke jisoo.
"Jisoo ingat pesan aku semalam, jangan batal kan perkhawinan ini okay"
kata joohyun dan pergi tinggalkan jisoo yang masih memandang card taehyung.
To be continued.....
🌺🌺🌺
Jangan lupa tekan bintang di bawah ni...
Sorry kalau ada typos ataupun silap.
Thank you....
👇
👇
👇
YOU ARE READING
HUSBAND
FanfictionKerana cinta, Taehyung sanggup memperisterikan jisoo dan jadi pak 'sanggup' anak dalam kandungan Jisoo. * Nak tahu apa yang akan terjadi diantara mereka? Baca lahhh.. * Picture take from mr/mrs google.