"Dalam hati awak tu memang tak ada untuk saya ke jisoo? sikit pun takde?"
Jisoo diam tak berkata apa-apa dia masih dalam keadaan terkejut.
"Buat apa awak nak ingat kan dia lagi, dia dah buang awak, dia dah tak nak awak. Boleh tak awak move on mencintai dia dan terima saya?"
Taehyung marah. Dia benar - benar marah.
Jisoo jadi sedih dan menangis lagi. Jisoo turun dari katil kutip phone yang pecah screen tu.
Dia tak peduli taehyung disitu. Seusai kutip phone tu jisoo duduk balik atas katil.
"Okay fine! Kalau awak nak sangat dekat dia pergi lah dekat dia!"
Taehyung keluar dari bilik dan hempas pintu bilik kuat.
Taehyung bersandar pada pintu bilik sambil meraup wajah dengan tapak tangan nya.
"Apa yang aku buat ni? aku tak sepatut marah dia, aku tak sepatut ikut kan kemarahan aku ni"
Taehyung berkata dalam tone menyesal.
Taehyung masuk balik dalam bilik, dia nampak jisoo masih menangis di atas katil.
Taehyung menghampiri jisoo. "Awak saya minta maaf"
Kata taehyung dengan kesalan. Jisoo tak pandang pun wajah taehyung malah dia tenung phone pecah tu.
Taehyung melutut depan jisoo.
"Awak suami mana yang tak marah bila isteri dia fikiran lelaki lain selain suami. Jujur saya kecewa dan sakit hati bila awak selalu menangis untuk dia. Saya tahu dalam galeri phone awak tu penuh dengan gambar dia. Awak please jangan seksa saya macam ni, saya sakit dekat sini. Awak pun tahu saya ikhlas cinta dan sayang kan awak"
Taehyung keluar kan air mata jantan nya di depan jisoo.
Taehyung ambil phone jisoo dari tangan nya dan memegang kedua-dua tangan jisoo.
"Please maaf kan saya, tolong beri saya peluang untuk memiliki hati awak"
Kata taehyung. Jisoo masih diam dan menitiskan air mata tanpa henti.
"Tolong lah lupa kan dia, dia hanya masa lalu awak dan saya masa depan awak dan.."
"Awak keluar sekarang saya tak nak tengok muka awak"
Jisoo bersuara.
"Tapi"
"Please, kalau awak sayang saya please keluar, saya nak bersendirian please"
Kata jisoo lagi, dia nak masa untuk berseorangan.
"Baiklah saya akan pergi"
Taehyung lepaskan pegang tangan jisoo dan bangun dari melutut.
"Sekali lagi saya minta maaf, saya betul-betul minta maaf"
Taehyung keluar dari bilik. Jisoo pandang pintu tutup, taehyung betul-betul pergi.
🌷H🌷
Midnight,
Jisoo menuruni tangga kebawah untuk mencari taehyung. Suami nya belum balik lagi.
"Jisoo kenapa tak tidur lagi ni?"
Aunty gayoon menegur jisoo. Kebetulan dia ada di situ.
"Aunty, taehyung tak balik lagi ke?"
Jisoo menanya gayoon balik. Dia rasa risau kenapa taehyung tak balik lagi.
"Tadi aunty menerima panggilan dari Mr taehyung, dia cakap 2 atau 3 hari ni tak balik rumah, dia ada seminar dekat Singapore"
Bagitahu aunty gayoon. Jisoo buat mulut 'o'.
"Okay, thanks aunty. Jisoo naik atas dulu"
Jisoo naik atas ke bilik.
To be continued.....
🌺🌺🌺
Jangan lupa tekan bintang di bawah ni...
Sorry kalau ada typos ataupun silap.
Thank you....
👇
👇
👇
YOU ARE READING
HUSBAND
FanfictionKerana cinta, Taehyung sanggup memperisterikan jisoo dan jadi pak 'sanggup' anak dalam kandungan Jisoo. * Nak tahu apa yang akan terjadi diantara mereka? Baca lahhh.. * Picture take from mr/mrs google.