"Selamat datang mr taehyung dan mrs jisoo"
tegur gyoon bila taehyung dan jisoo sampai di mansion.
Jisoo memberi senyuman yang kecil pada wajah dia ke aunty gayoon.
Taehyung beri beg ke gayoon.
"Bawa ke atas"
suruh taehyung bawa ke bilik dia.
Gayoon ambil beg dan pergi naik atas.
Jisoo tengok sekeliling keadaan dalam mansion. Kediaman taehyung ini sangat besar dan nampak sangat mahal.
"Awak nak rehat dulu atau awak nak tour dalam rumah ni?"
tanya taehyung. Dia nak bawa jisoo tengok sekeliling rumah tu.
"Saya nak rehat dulu"
balas jisoo. Dia rasa badan dia letih dan nak rehat.
"Jom pergi masuk bilik"
taehyung bawa jisoo pergi ke bilik mereka.
Gayoon keluar dari bilik taehyung dan jisoo selepas selesai kemas pakaian jisoo di dalam closet.
"Awak rehat lah atas katil tu, saya nak pergi bawah suruh aunty gayoon buat kan susu untuk awak"
kata taehyung. Jisoo mengangguk dan taehyung keluar pergi jumpa aunty gayoon.
Jisoo duduk hujung katil dan pandang sekeliling bilik itu. Bilik untuk sangat besar boleh muat 5-10 orang boleh duduk situ sekali.
Jisoo naik katil dan pejam kan mata dia untuk berehat sekejap, nanti dia nak tour dalam rumah ni pula bersama taehyung.
🍈🍈🍈
Di dapur,
Taehyung duduk di meja makan dan gayoon pula berdiri di kaunter.
"Aunty mulai hari ni aunty masak makanan yang berkhasiat untuk jisoo. Jangan bagi jisoo buat kerja yang berat kerana jisoo sedang pregnant"
dengar perkataan pregnant dari mulut taehyung, mata gayoon terus membulat membesar.
"Mrs jisoo pregnant?"
tanya gayoon tak sangka isteri boss nya pregnant. Mereka berdua baru je kawin semalam.
"Yes, mrs jisoo pregnant so saya nak aunty gayoon jaga pemakanan dan jangan beri dia buat kerja yang berat"
kata taehyung pesan kepada gayoon.
"Baiklah mr taehyung, saya akan lalukan apa mr katakan tadi"
balas gayoon. Dia akan turut perintah dari taehyung.
🍈🍈🍈
Taehyung masuk bilik dia nampak jisoo dah tidur di atas katil.
Taehyung letak susu panas di atas meja sebelah katil dan tenung jisoo seketika.
"Rehat secukup nya"
taehyung cium dahi jisoo.
Selepas tu taehyung terus pergi bilik mini office dia di dalam bilik itu untuk check document.
To be continued.....
🌺🌺🌺
Jangan lupa tekan bintang di bawah ni...
Sorry kalau ada typos ataupun silap.
Thank you....
👇
👇
👇
YOU ARE READING
HUSBAND
FanfictionKerana cinta, Taehyung sanggup memperisterikan jisoo dan jadi pak 'sanggup' anak dalam kandungan Jisoo. * Nak tahu apa yang akan terjadi diantara mereka? Baca lahhh.. * Picture take from mr/mrs google.