Di John F.kennedy airport, new york.
Ibubapa dan adik taehyung menghantar taehyung ke airport.
~Announcement~
"Daddy mummy dan rose, taehyung pergi dulu" bagitahu taehyung setelah mendengar announcement untuk menaiki flight.
Taehyung menghampiri jihoon dan memeluk jihoon seketat-ketat nya.
"Dekat sana nanti jaga diri. Jaga atuk. Jaga kelakuan. Jangan malukan atuk. Jadi cucu yang baik. Ok"
Kata jihoon memberi nasihat kepada taehyung.
"Baiklah daddy, taehyung akan jaga kelakuan, atuk dan diri sendiri. Taehyung janji akan jadi cucu yang terbaik di dalam dunia ini"
Balas taehyung yang menerima nasihat jihoon tadi.
Taehyung menghampiri taehee pula dan memeluk taehee.
"Mummy cuma nak pesan makan-makanan yang berkhasiat. Jaga kesihatan. Jangan malukan daddy dan mummy"
Nasihat taehee pula.
"Iya mummy, iya. Taehyung tahu tu. Daddy dan mummy tak payahlah risau, nanti taehyung pandailah jaga diri"
Balas taehyung.
"Baguslah macam tu. Nanti dah sampai sana kirim salam dekat atuk"
"Baiklah mummy"
Taehyung lepaskan pelukan dari taehee dan memandang kearah adik kesayangan nya muka masam.
"Brother, don't leave me. Nanti rose sunyi. Rose nak ikut balik korea boleh? Brother please nak ikut"
Rayu rose.
"Nanti ikut brother, siapa nak jaga daddy mummy dekat sini? Selepas rose habis sekolah rose datang korea Ok"
Pujuk taehyung.
"Betul kata brother kamu tu rose. Siapa nak jaga mummy dan daddy dekat sini. Lagi satu kamu tu belum habis sekolah lagi. Lain kali kita balik korea eh"
Kata taehee yang setuju dengan pendapat taehyung.
Rose muncung kan mulut nya tanda merajuk.
"Alaaaa.. Malas lah kawan dengan mummy"
Jihoon menghampiri dekat rose dan memeluk rose dari tepi.
"Rose my princess, betul kata brother dan mummy kamu tu. Okay daddy berjanji bila daddy tak busy kita balik sana tengok atuk dan juga brother rose ni. Macam mana?"
Jihoon pujuk rose.
"Yela-yela tapi daddy janji tau. Kalau daddy tak tepati janji rose tak nak kawan"
Rose mengalah.
Taehyung, taehee dan jihoon gelakkan kelakuan rose.
Taehyung peluk rose buat kali terakhir sebelum berangkat ke korea.
"Jangan nakal. Jaga diri, rindu brother just call okay"
Rose angguk pelahan di dada taehyung.
30 minutes later,
Didalam kapal terbang. Taehyung memandang keluar tingkap sambil berkata.
"Good bye new york and welcome korea"
To be continued.....
🌺🌺🌺
Jangan lupa tekan bintang di bawah ni...
Sorry kalau ada typos ataupun silap.
Thank you....
👇
👇
👇
YOU ARE READING
HUSBAND
FanfictionKerana cinta, Taehyung sanggup memperisterikan jisoo dan jadi pak 'sanggup' anak dalam kandungan Jisoo. * Nak tahu apa yang akan terjadi diantara mereka? Baca lahhh.. * Picture take from mr/mrs google.