H - 8

259 21 1
                                    

Siap dinner, seokjin dan jisoo duduk di ruang tamu.

Jisoo duduk celah kangkang seokjin dan memeluk jisoo seerat-erat nya. Mereka menonton TV.

Seokjin memegang pipi jisoo dan mengadap kearah nya, dia cium pipi jisoo lepastu cium bibir jisoo.

Mereka cium dalam, dalam dan dalam sehingga seokjin baring kan jisoo atas sofa.

Mereka berhenti seketika untuk mengambil udara dan cium balik.

Beberapa minit kemudian, jisoo tolak dada seokjin.

"U, seriously kita nak buat benda tu?"

Seokjin angguk. Sekarang ni dia sudah tak dapat nak kawal nafsu nya terhadap jisoo.

"Yes, I serious nak buat benda tu. U tak nak ke?"

"I....nak"

Seokjin bangun dari kerusi, dia angkat jisoo bridal style pergi bawa kebilik nya.

Seokjin baring kan jisoo diatas katil berhati-hati, pada masa yang sama bibir mereka tidak lepas antara satu sama lain.

Mereka bercium dalam dan hang at sebelum mereka lakukan next level.

Mereka tanggalkan baju masing-masing dan buang ke lantai lepastu mereka buat 'benda tu'.

Next morning,

"Morning, baby"

Tegur seokjin  setelah jisoo bangun dari tidur nya.

"Morning too baby"

Balas jisoo. Dia cium bibir seokjin untuk beberapa saat.

"Thanks for last night. You're so sexy"

Seokjin wink pada jisoo. Jisoo blushed, untuk malam semalam mereka first time 'main'.

"Welcome, dah lah I nak balik lepastu I nak masuk kerja, nanti papa I busing pula I masuk office lambat"

Jisoo turun dari katil, kutip pakaian nya atas lantai dan pakai.

"Okay, see u at cafe nanti"

"Okay, see u later"

Jisoo cium bibir seokjin sebelum dia pergi.

"Bye"

Jisoo pun pergi tinggal kan seokjin yang masih di atas katil tu.

🌷H🌷

Lunch time.

Seperti biasa, taehyung tunggu kehadiran jisoo di cafe itu.

Pada hari ini taehyung akan tegur jisoo dan ingin berkenalan dengan jisoo.

Jisoo sampai di cafe dan dia duduk.

"Tu dia, dia dah sampai"

Kata taehyung gembira. Dia bangun dan berjalan ke arah jisoo.

Perjalanan taehyung berhenti apabila dia nampak seseorang lelaki tinggi lampai datang menghampiri jisoo dan kiss bibir jisoo.

"So dia dah berpunya" 

Kata taehyung dalam hati, Dia sangat kecewa kerana jisoo sudah berpunya dan lalu dia keluar dari cafe tu dalam keadaan hampa.



To be continued.....

🌺🌺🌺

Jangan lupa tekan bintang di bawah ni...

Sorry kalau ada typos ataupun silap.

Thank you....

    👇
    👇
    👇

HUSBAND Where stories live. Discover now