H - 35

216 20 5
                                    

"Rosé, aku nak kenalkan ini kim jisoo wife aku"

Kata taehyung bangga, dia mempunyai isteri yang secantik seperti jisoo.

Mulut rosé ternganga sikit. Betul ke apa yang dia dengar dari mulut taehyung tu, Wife dia?.

"Are you kidding me right?"

Tanya rosé masih tidak percaya. Taehyung baru pindah sini tak sampai 3 bulan dah jumpa penganti baru dan siap kawin lagi.

"No sis, she's my wife. Kami nikah 2 minggu yang lepas"

Taehyung pandang jisoo dengan penuh kasih sayang.

"Awak, budak kecik ni adik saya. Nama dia kim rosé"

Kata taehyung ke jisoo. Teka-teki jisoo tadi terjawab perempuan bersama taehyung ni bukan lah girlfriend tapi adik dia.

"Sis betul ke?"

Rosé tanya jisoo, dia masih was was pengakuan dari taehyung.

Jisoo angguk kecil. Taehyung senyum sinis ke rosé. Taehyung angkat tangan jisoo yang ada cincin dan tunjukkan cincin kawin mereka. 

"Brother, you memang tak guna lah. Kenapa tak bagitahu rosé. Daddy dan mummy pun tak tahu kan?"

Taehyung pegang belakang tekuk dia. Jisoo menoleh ke taehyung.

"Daddy dan mummy kan busy dengan business mereka dan kau pula ada exam kan 2 minggu lepas so aku malas lah nak bagitahu kau, daddy dan mummy"

"At least bagi lah tahu kami. Brother you know what I really disappointed with you. Kami berhak tahu, kan aku dah terlepas majlis perkhawinan kau"

Kata rosé kecewa, mahu tak mahu tak kecewa abang dia paling sayang tak invited dan bagitahu dia.

"I'am sorry okay, salah aku tak bagitahu kau"

Kata taehyung sikit menyesal.

"Sorry naik lorry lah"

Rosé pergi ke arah jisoo.

"Sis jom ikut rosé. Saya nak tahu semua tentang sis"

Rosé tarik jisoo dari pelukan taehyung dan pergi bawa jisoo keruang tamu.

Sebelum sampai di sofa, rosé menjerit ke taehyung.

"Brother! take my bag dekat luar tu and then masukan ke dalam bilik aku"

Arah rosé. Taehyung ikut arah rosé, dia pergi ambil beg di luar bawa ke bilik.



To be continued.....

🌺🌺🌺

Jangan lupa tekan bintang di bawah ni...

Sorry kalau ada typos ataupun silap.

Thank you....

    👇
    👇
    👇

HUSBAND Where stories live. Discover now