Ik deed mn haren in een snelle knot en deed mijn joggingsbroek aan. 2 uurtjes les, daar ga ik me echt niet voor klaarmaken. Het was al een week geleden dat ik voor het laatst met Jay was, hem had aangeraakt en dat hij een jurk van fucking duizend euro voor me heeft gekocht. We praten via whatsapp, en hij is lief voor me, te lief. 'je bent hem 1 stap voor Jelaysa.' fluister ik zachtjes.
"Jelaysa!" Ik voel een hand op mn schouder en ik draai me direct om. Jay, zijn mooie licht bruine ogen keken me aan. Hij omhelst me. "ik wist niet dat je deze bus nam, ik woon precies om de hoek," Aha, de meneer probeert me naar zijn huis te lokken, sukkel. "maarja, ik app je later wel Jelly, bye." Hij kust mn wang en loopt gehaast weg. Misschien waren mn gedachtes fout, ja, dat waren ze. Ik had het nooit mis als het om dit soort situaties ging, maar Jay speelde het goed. heel goed. Had hij me door? Wist hij dat ik het wist? Nee, dat is onmogelijk. 2 minuten later komen Kim en Jennice ook naar het bushokje. "Heb je Jay nog gesproken?" Terwijl Kim dit zegt spitst Jennice haar oren, het lijkt alsof ze geobsedeerd is door Jay, elke keer als ze Jay hoort trekt ze een raar gezicht. "Ja, ik zag hem net, hij groette me even maar hij had haast." "Typisch, ze gaan altijd opeens weg." Zegt Jennice. Die bitch. Ze kijkt me schijnheilig aan, ik glimlach onschuldig. "Aghja, komt wel goed. Ik vind hem wel echt leuk." Ondanks alles wat Ik van Jay denk vind ik hem leuk, ik weet niet waarom, maar ik vind hem leuk. Hij haalt iets in me naar boven.
"Ulgh, gaan we naar de stad? Ik heb zin om me zelf even te verwennen met een dagje shoppen." Kim doet haar kluisdeurtje dicht en ik knik ja. "Is goed, gaan we dan?" Kim twijfelt geen 1 moment en trekt me mee uit de school. Ik sla mn handen voor mn mond. "Oh my god." Ik loop naar hem toe, naar de jongen die me binnenkort kapot gaat maken. Jay. Een bos rode rozen in zijn hand, tegen het hek aanleunend, met zijn lichte bruine ogen die door de zon nog lichter lijken. Hij was prachtig, lekker, hij was alles van het goede, maar er was 1 slecht ding in hem. 1 ding. Ik sta voor hem, met een brede glimlach en mijn ogen die stralen, ze stralen van geluk. Ik ben verliefd, verliefd op iemand die mijn hart wilt breken. "Mami, ik weet dat we elkaar niet zo lang kennen, maar ik hou oprecht van je," hij trekt me naar zich toe en legt zijn handen op mijn heupen, net boven mn bil. Is hem geraden ook. "je bent mijn prinses, en ik wil je ook zo behandelen." hij kust mijn voorhoofd. Ik voel Kim haar ogen in mn rug branden, ze glimlacht waarschijnlijk, die onnozele lach van haar wanneer ze blij is.
"Wie is Jay?" Jerailo staat in de deuropening en kijkt me aan. "Een vriend." Antwoord ik bot, wat gaat hem dat aan. "Lieg niet tegen me, ik waarschuw je elke dag, waarom luister je niet? Je maakt me gek, wil je soms graag dat ik gek word?" Hij loopt dreigend naar me toe. Ik luister niet, ik luister toch, ik heb nooit seks gehad en ben nooit in een jongen zijn huis geweest. Ik heb geluisterd, maar mag ik een keer verliefd zijn? Dit zei ik niet tegen hem, dan zou hij boos worden. "Het is gewoon een vriend, stel je niet zo aan, is het verboden om vrienden te hebben ofzo?" Ik kijk hem aan. Hij zucht en loopt weg "Ik waarschuw je alleen zusje. Ik wil niet dat je hart wordt gebroken." Ja loop maar weg. Mn telefoon gaat af, Jay. "Hey," zeg ik enthousiast. "Dag princessa, hoe gaat het?" "Goed, met jou?" Ik hou ervan als hij me princessa noemt. "Jaja, ben alleen ziek," "Moet ik je morgen komen verzorgen? Ik ben toch 12 uur vrij." Ik speel met vuur, maar het voelt goed. "Is goed mami, tot morgen." Hij hangt op.
JE LEEST
Social Media
Teen FictionJelaysa is een doodgewoon meisje totdat ze de liefde van haar leven ontmoet. Er gebeurde dingen, traumatische dingen sinds ze deze jongen kende, en diep van binnen ging ze er langzaam kapot aan.