Ik verstijfde en hield mijn adem in. Ik hoorde een sluw lachje uit zijn mond komen. "Sorry Jelaysa, je was zo makkelijk." De verleiding was groot om hem te schoppen en slaan, om te schreeuwen om hulp en in Jay zijn armen te vallen, maar ik deed het niet. Ik negeerde het alsof ik niks gehoord had. "Ik weet dat je me hebt gehoord schatje," Gelukkig word ik gered door het meisje die achter haar kassa staat om mijn bestelling op te nemen. Ik voel zijn ogen nog steeds in mijn rug branden terwijl ik mijn bestelling plaats. Ik pak mijn portefeuille om te betalen en zie vanuit mijn ooghoeken dat het meisje haar ogen rolt wanneer het voor haar iets te lang duurt. Ik leg het geld voor haar neer, glimlach lief naar haar en pak de zak met mijn eten. Terwijl mijn hart als een gek bonkt loop ik zo snel mogelijk naar Jay toe. "Wat is er dikke?" Jay haalt zijn wenkbrauw op en kijkt hoe ik snel naast hem ga zitten. "Jerly." Fluister ik zachtjes. Ik ga dicht tegen Jay aan zitten. Hij slaat hard met zijn vuist op tafel en stapt over mij heen. Ik trek aan zijn arm. "Jay, het is het niet waard." "Nee, ik moet hem spreken. Blijf zitten." Hij trekt zijn arm uit mijn grip en loopt dan weg. Ik zucht en kijk naar Jay die Jer zoekt. Ik neem een hap van mijn broodje terwijl ik nog steeds naar Jay kijk. "Hey babe," Ik schrik op en wenk Jay. Jay grijnst en komt onze kant op. "Ga weg Jer," sis ik. Jer grijnst en zit met zijn armen over elkaar tegen over mij. Jay komt aanlopen en schudt lachend zijn hoofd. "Wat is er zo grappig Jay? Zag je het weer voor je? Hoe ik bijna je meisje heb geneukt?" "Schattig dat je denkt dat je verder dan een kusje zou komen met haar." Jay grijnst en komt naast mij zitten. Verbaasd van zijn volwassen reactie leg ik mijn broodje langzaam neer. Ze kijken elkaar lang aan en mijn ogen glijden van Jay naar Jer. Ik kuch zachtjes, met de hoop dat er wat gezegd zou worden. Het was zo ongemakkelijk dit. Ik wiebel een beetje zenuwachtig op mijn stoel. Jer knikt en staat dan op. "Jelaysa, ik krijg je nog wel," Hij kijkt dan naar Jay, een kleine sluwe glimlach verscheen op zijn gezicht. "Jou ook Jay, tot snel. Geniet van jullie laatste dagen." "Neem dat terug." Jay staat op en kijkt hem aan. Jer begint te lachen. "We zijn in de burgerking gozer, als je met me gaat vechten doe dat dan lekker buiten." Jer probeert weg te lopen maar Jay houdt hem tegen. Hij haalt uit en slaat erop los. Ik probeer Jay weg te trekken maar hij slaat door en duwt me hard weg. Mensen komen er naar toe rennen en de meeste beginnen te filmen of te schreeuwen. Ik zie bloed op de grond terwijl Jay zonder op te kijken door slaat, dit was het punt dat Jer de laatste druppel was en Jay zijn emmer overliep. Een brede man kwam aanrennen en haalde Jay met moeite van Jer af. Jer lag op de grond en zijn hele gezicht was dik, er liep veel bloed over zijn gezicht en zijn kleren waren ook doorbloed. Ik keek om mij heen opzoek naar Jay maar was hem kwijt geraakt in de menigte die zich om ons heen had verzameld. Een andere man duwt de mensen een beetje weg en langzaam lopen de mensen naar buiten of gaan ze verder met eten. Mijn ogen flitsen zoekend door de burger king, maar nergens is Jay. Ik draai me om en kijk naar Jer. 2 mannen helpen hem overeind komen en zetten hem op een stoel. Ik loop er naar toe en kijk hem aan. "Gaat het?" Vraag ik zachtjes. Jer kijkt op en knikt. "Ben je zijn vriendin?" Vraagt de man die Jer helpt. Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. "De jongen die hem sloeg is mijn vriend, weet u waar hij is?" "Hij is mee genomen door de bewaker, als ik jou was zou ik gewoon lekker naar huis gaan en op hem wachten meissie. " Ik knik en pak mijn tas. Ik glimlach nog even naar Jer en loop dan de burger king uit. Een beetje verward van wat er zo juist is gebeurd loop ik langzaam naar huis...
-------------
Dit is het een na laatste deel van social media. Deel 36 zal het laatste deel zijn. Ik wil jullie bedanken voor de (bijna) 50k reads! Dat is geweldig, en ik waardeer het ook echt. Iedereen die heeft gestemd en/of gereageerd: ik hou super veel van jullie, jullie zijn de reden dat ik door ben gegaan, maarja ik zal jullie uitbundig bedanken in het laatste deel. By the way, na social media ga ik nog wel door met schrijven maar dan een nieuw verhaal: nul plus nul is éen. Het eerste deel zal ik tegelijk met het laatste deel van dit verhaal posten! een soort inleiding is er al, maar ik wil ook hier vragen aan jullie of iemand een cover voor mij wilt maken voor dat boek. Mail me dan op demikm@hotmail.com
Hou van jullie! ❤️❤️❤️❤️
JE LEEST
Social Media
Teen FictionJelaysa is een doodgewoon meisje totdat ze de liefde van haar leven ontmoet. Er gebeurde dingen, traumatische dingen sinds ze deze jongen kende, en diep van binnen ging ze er langzaam kapot aan.