"Ik ben mooi." zeg ik tegen mezelf wanneer ik in de spiegel kijk. "Een paar vetrollen hier en daar, maar die zijn weg te trainen." Ik glimlach naar mezelf. "Jelaysa, je bent perfect." Ik zucht en pak dan mijn tas van de stoel die voor de spiegel staat. Ik loop naar beneden en zie dat mijn broer en 2 zusjes al aan tafel zitten. Mama komt de keuken binnen en zet een bord met broodjes neer. "Hoe laat begin je Jelly?" Zei Jerailo. Jerailo is mijn oudere broer, hij is altijd bezorgd om mij en mijn zusjes, "Je wordt geen thot zoals al die andere meisjes in de buurt." Zegt hij altijd voordat ik uit huis ga, ik lach dan en zeg; "ja hooooorr." Ik hou van hem, maar hij is zo beschermend, achja, het zal wel liefde zijn. "Ik begin half 11, hoezo?" "Niks, vroeg het me gewoon af." Hij pakt een broodje en begint het op te eten, of nouja, eten? Meer naar binnen proppen. Ik voel mn telefoon trillen in mn broekzak en kijk wie me een bericht heeft gestuurd.
Kim: 10 uur bij busstation he
Jelaysa: isgoed
Kim: wees op tijd, want je vertraagd altijd :s
Jelaysa: JAHAAA, tot zoooo
Ik leg mn telefoon op tafel en kijk naar Alyse en Darlene, mn zusjes, beide 6 jaar. Logisch, ze zijn een tweeling. Ik pak een broodje en eet het op. "09.49". Ik sta op en pak mijn tas. "Doeiii." schreeuw ik, en voordat mn broer zn domme opmerking maakt loop ik weg...
JE LEEST
Social Media
Teen FictionJelaysa is een doodgewoon meisje totdat ze de liefde van haar leven ontmoet. Er gebeurde dingen, traumatische dingen sinds ze deze jongen kende, en diep van binnen ging ze er langzaam kapot aan.