"Ben je gek geworden? Je wilt haar iets aan doen?" Jay schudt zijn hoofd en lacht dan sarcastisch. "We hebben haar broer vermoord, dan wil je haar pijn doen? Ze draagt wel mijn kind he Jelaysa." Ik kijk naar hem en sla dan mijn armen over elkaar. "Ik heb haar broer niet vermoord, jij hebt dat gedaan Jay! Hoe bedoel je WE?" Jay loopt naar me toe. "We zijn een team, wat jij doet, doe ik ook. Als ik iets doe, heb jij dat ook gedaan. Heb je dat begrepen?" "Als jij het zegt." Ik rol mijn ogen. Hij glimlacht en geeft me een kusje. "Je bent mooi als je geïrriteerd bent." Hij geeft me een kusje op me voorhoofd en loopt dan naar de tv om die aan te maken. Ik sta in de deuropening en leun tegen de deurpost. Jay zoekt de afstandsbediening en gooit gefrustreerd de kussens van de bank op de grond. "Je bent mooi wanneer je de afstandsbediening zoekt." Zeg ik. Hij kijkt op en begint te lachen. Hij gaat zitten en maakt een gebaar dat ik moet komen. "Kom hier." Ik glimlach en loop naar hem. Mijn vent.
Wanneer ik thuis kom staat ma in de keuken. "Ruikt lekker." Zeg ik en ik ga aan de keukentafel zitten. "Na jaren ben je weer thuis, was het leuk bij Kim?" "Ja hoor." Ma maakt een knikje en gaat verder met koken. "Ze was niet bij Kim mam, ze was bij haar vriend." Jerailo staat in de deuropening en kijkt boos naar me. Ma draait zich om. "Vriend? Heb je bij hem geslapen? Jelaysa, ben je gek geworden?" Ze haalt de pan van het fornuis en maakt het fornuis uit. Ik rol mijn ogen. "Leuk he ma, een dochter die liegt." Jerailo kijkt vies naar me. "Ik zei toch altijd al dat ze niet voorzichtig is met jongens." Hij schudt zijn hoofd. Ik kijk hem boos aan. "Alsof jij nooit vriendinnetjes hebt gehad en hebt geneukt! Je probeert mij altijd naar beneden te halen! Kan je niet een keer blij voor me zijn?!" Schreeuw ik. Ik loop naar mijn kamer en begin kleren in me tas te proppen. Ik ren met mijn tas de trap af en maak de voordeur open. "Doei!" Ik loop zo snel mogelijk naar Jay zijn huis. Niemand gunde me thuis iets. Ik was altijd diegene die het slecht deed. Ik probeer mijn tranen in te houden en sta voor Jay zijn deur. Ik hoor 2 stemmen. Jay zijn stem en een meisjes stem. De meisjesstem lacht en zegt iets. Of hij gaat vreemd, of het is gewoon een meisje. Ik slik en klop. "Ik doe wel open amor." hoor ik de meisjesstem zeggen. De deur gaat open. Het was Kyara. Ze rolt haar ogen en laat me dan binnen. "Jay, je billenmaatje is er weer." "Bedankt voor je lieve begroeting Kyara." Ik loop door naar de woonkamer en zie Jay en nog een jongen staan. "Sang, is je vriendin Jay?" Hij slaat Jay op zijn rug en lacht. "Si, me ride or die." Hij glimlacht en loopt naar me toe. "Heb je gehuild?" Hij pakt me vast bij mijn heupen. "Wat is er gebeurd Princessa?" "Jerailo heeft alles aan me ma verteld." Ik veeg me tranen weg. "Ik praat nog wel met Jerailo." Jay maakt een handgebaar naar de jongen die nu met Kyara aan het kussen is. "Of mijn vriend hier regelt het wel. Toch?" "Jaja, ik regel het wel hoor mooie dame." Hij knipoogt naar me. Ik kijk weg en trek Jay steviger tegen me aan. Kyara slaat de jongen en zegt iets in het spaans. De jongen lacht. "Ik hou van je toch mami. Kom, we gaan." De jongen en Kyara gaan weg. Eindelijk alleen met Jay, veilig in zijn armen. "Hij regelt het wel princessa. Je moet slapen nu, maak je niet druk om Jerailo." Hij tilt me op en brengt me naar zijn kamer. Hij legt me op het bed. Ik glimlach wanneer hij naast me ligt. "Ik hou echt van je Jay." Jay streelt door mijn haren. "Ik hou ook van jou."
JE LEEST
Social Media
Teen FictionJelaysa is een doodgewoon meisje totdat ze de liefde van haar leven ontmoet. Er gebeurde dingen, traumatische dingen sinds ze deze jongen kende, en diep van binnen ging ze er langzaam kapot aan.