20.

1.6K 29 8
                                    

Sinds ik Jay ken heb ik geen enkel moment rust. Niet in mijn omgeving en/of in mijn hoofd. Ik werd er gek van, maar hoe neem je afstand van iemand waarvan je houdt? Niet. Je neemt geen afstand. Ik moest er maar mee leven. De onbekende jongen pakte een mes uit zijn zak en zette die snel tegen Jay zijn keel aan. "Hou op!" Ik probeer de jongen weg te trekken. De jongen slaat me in mijn gezicht uit frustratie. Ik val op de grond en sla mijn handen voor mijn ogen. "Het komt goed princessa." Jay lacht terwijl mensen om ons heen schreeuwen en er bewakers aan komen lopen. Hoe kan hij hierom lachen? Jay staat kalm terwijl de jongen nog steeds een mes tegen zijn keel drukt. "Weet je nog wie ik ben?" Vraagt Jay rustig. "Gast, ik heb geen tijd voor grappen. Ga je je gedragen?"zegt de jongen boos. Jay lacht weer en klapt zijn handen. "Jay. Je zusje moet me nog 10 duizend euro betalen he." Zegt Jay. De muziek was gestopt en de mensen om ons heen probeerden naar buiten te komen. De bewakers deden niks. Alsof ze niet wisten dat dit gebeurde. "Weet je nu wie ik ben?" De jongen laat het mes vallen en loopt snel weg. "Dacht ik al." Roept Jay hem na. Hij glimlacht naar me. "Gaat het?" "Ja, ik heb alleen een blauw oog en het doet pijn, voor de rest gaat het geweldig." Zeg ik sarcastisch. "We gaan weg. Ik kan niemand vertrouwen als ik ook zo een mooie vriendin heb." Hij pakt mijn hand vast en wacht tot ik mee loop. Dit was de eerste keer dat hij dat deed. Meestal trekt hij me gewoon mee. "Heb je ijs thuis?" Ik leg mijn hand op mijn oog. Jay knikt en we lopen naar een bewaker. "Jay doet het weer. Het gaat ooit je dood worden man." Zegt de bewaker lachend. Jay lacht mee en geeft de bewaker een schouderklopje. We lopen naar buiten en houden een taxi aan.

Jay was al aan het slapen. Ik lig met mijn hoofd op zijn borst. Deze jongen was zo mysterieus. De bewaker zei 'weer'. Gebeurde dit vaker? Het was me wel duidelijk dat Jay waarschijnlijk een prijs op zijn hoofd heeft. De jongen zijn zusje was hem geld schuldig. Waarom? Ik zucht en probeer te slapen, het was al 6 uur 's ochtends. Ik heb mijn slaap nodig. Jay merkt dat ik onrustig ben en wordt wakker. "Wat is er?" "Niks, ik denk na." Hij trekt me op zijn schoot. "Waar over?" Hij kijkt me aan en haalt een pluk haar uit mijn gezicht. "Over alles. Waarom was die jongen zijn zusje je geld schuldig?" "Is niks, maak je daar maar niet druk om." Ik ga van zijn schoot en ga op de bedrand zitten met mijn rug naar hem toe. "Ben je nu boos?" Zegt hij geïrriteerd. Ja ik was boos dat hij alles voor me verborgen houdt. "Nee." Zeg ik kortaf. "Je bent boos." Jay zucht en komt naast mij zitten. "Ik wil je nergens in betrekken prinses." Hij zet zijn hand op mijn been. Prinses. Hij zei altijd princessa, waarom nu prinses? "Waarom noem je me prinses?" "Omdat je mijn prinses bent." Hij zet zijn hand onder mijn kin en draait mijn hoofd. "Princessa zeg ik alleen wanneer ik denk dat we binnenkort uit elkaar gaan. Nu weet ik dat je loyaal bent, en aan mijn zijde blijft." Hij geeft me een kus. "Oh." Zeg ik zacht wanneer zijn lippen weer van mijn lippen af zijn. "Jelaysa, ik ben geen lieve brave jongen, ik kan dat leven niet 1 2 3 achter laten. Die jongen zijn zusje heeft geld geleend, dan moet zij dat terug betalen toch." "Ja, maar waarom heeft hij het mes dan laten vallen?" Ik zucht. Ik snapte dit niet meer. "He know the rules babygirl. Als hij niet betaald binnen 3 maanden heeft hij een probleempje, mij pijnigen levert meer problemen op." Jay pakt mijn hand vast en speelt met mijn wijsvinger. "We moeten slapen Jelly, we hebben bijna niet geslapen." Ik knik en ga weer liggen.

"Jay godverdomme, kan je je een keer aan de fucking afspraak houden?" Zegt een meisjesstem. Ik wrijf in mijn ogen en ga rechtop zitten. Het is een lang meisje dat op Kyara lijkt, alleen iets lichter en ze heeft krullend haar. "Ik kom al. Ik was gister uit." Jay trekt zijn broek aan en glimlacht naar me wanneer hij ziet dat ik wakker ben. "Sang, is dit mijn nieuwe schoonnichtje?" Zegt het meisje. Ik glimlach naar haar en sta op uit het bed. Ze loopt naar mij toe en schudt mijn hand. "Alysha, Kyara vertelde over je. Jay heeft een goede keuze gemaakt." "Jelaysa." Zeg ik. Ze was een lieve, mooiere versie van Kyara. Geloof me, Kyara is een prachtig meisje maar dit meisje was echt een engel. "Kom je mee? We gaan naar mijn ma." Hij kijkt naar Alysha. "Je neemt nooit meisjes mee naar ma... Ben je serieus met haar?" Zegt Alysha verbijsterd. "Ja, ik meen het met haar." Hij gooit mijn kleren naar mij. "Kleed je aan, we gaan direct." Ik was het eerste meisje dat zijn moeder ging ontmoeten. Ik glimlach en kleed me snel aan terwijl Jay en Alysha naar beneden gaan."

Social MediaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu