Ik hoorde Jay de deur open doen. "Waarom ben je hier?" Hoor ik hem boos zeggen. Ik stond boven aan de trap zodat ik hem en de persoon die beneden stond kon horen. "Ik zoek Giorgio." Hoor ik een meisjesstem zeggen. De stem komt me bekend voor, maar ik kan niet op de persoon komen waar de stem bij hoort. "Hij is hier niet." "Zijn auto staat toch daar! Waar is hij." de stem begint te schreeuwen. "Hij is er niet. Kan je weggaan. Gekke sma die je bent, ga weg man." "Jay, jouw fucking kind zit in mijn buik! Je kan me niet uit je leven verbannen! Het is jouw kind." Ik hoor het meisje snikken. "Ik zei toch dat je abortus moest doen. Kil, je wilt gewoon bij me zijn, daarom heb je die baby nog." "Nee Jay! HET IS JOUW KIND, GEDRAAG JE ALS EEN VADER!" Ze huilt en schreeuwt tegelijk. Jay had een kind, of nouja, het was een ongeluk zo te horen. "Ga weg! Je bent gestoord jij." Jay zijn stem klinkt kalm. Ik stoot met mijn elleboog een vaas om. "Wie is daar. Jay als een meisje daar is, maak ik je dood." Ik hoor iemand de trap oprennen en huilen. Jennice. Jennice staat voor mij en begint te lachen. "Dus dit is je nieuwe bitch." Jennice lacht harder. Jay is nu ook boven. "Ze is geen bitch zoals jij, ik hou van haar. Ik heb nooit van jou gehouden Jennice." Zegt hij verveeld. "Oh, ik was maar het zusje van je vriend die je even hebt geneukt. Toen maakte je me zwanger Jay." Ze rent de trap af. "Vergeet niet dat als Giorgio het weet dat ik zwanger ben dat hij je dood maakt." Zegt ze nog voordat ze de deur dicht maakt. Ik kijk Jay aan. "Jennice, je hebt haar zwanger gemaakt." "Het was een ongeluk! En ze verleidde me." Jay zakt op de grond. "Als je me wilt verlaten door dit, is het cool. Je verdiend beter dan mij Jelaysa. Mijn leven is een fucking zooitje." Er rolt een traan over zijn wang. Ik ga naast hem zitten en leun met mijn hoofd op zijn schouder. "Jay, we gaan samen leven. Ik ga niet weg omdat je een meid zwanger hebt gemaakt die me haat." Ik zucht. "Ik hou van je, en we gaan er samen tegen aan. Je leven is geen zooitje, we gaan je leven perfect maken. Samen." Hij glimlacht en slaat zijn armen om me heen. "We gaan samen geld maken, en dan gaan we weg van Nederland." Zegt hij glimlachend.
"Zooo Jelaysa. Is het leuk om gebruikt te worden door Jay?" Jennice staat naast mijn kluisje. Ik kijk naar haar buik en grijns. "Awh, ik wordt niet gebruikt schatje, ik ben zijn meisje. Jij was slechts een speeltje voor even." Ik trek een sip gezicht. "Nu ben je zwanger. Good luck in life Jennice." Ik geef haar een schouderklopje. "Jij bent ook zijn speeltje moppie, wat bij mij gebeurde kan ook bij jou gebeuren." Jennice glimlacht. "Good luck with Jay boo boo." Jennice loopt heupwiegend weg. Jaloers kreng. Kim komt naast me staan. "Wow, wat was dat?" Ze kijkt naar Jennice die nu bij haat vriendengroepje staat. "Ze is zwanger van Jay, nu is ze boos op mij omdat ik zijn vriendin ben. Is toch sneu?" Ik begin te lachen en Kim kijkt me ernstig aan. "Giorgio is Jennice haar broer... Shit, ze gaat flippen als ze er achter komt" "Don't worry Kimmie. Alles komt goed met dat kreng." Ik hou mijn hoofd schuin en lach. Ze gaat binnenkort niet meer hier zijn. Vuile bitch.
JE LEEST
Social Media
Novela JuvenilJelaysa is een doodgewoon meisje totdat ze de liefde van haar leven ontmoet. Er gebeurde dingen, traumatische dingen sinds ze deze jongen kende, en diep van binnen ging ze er langzaam kapot aan.