"Waarom lieg je Jelaysa?" Jerailo staat in mijn deuropening en kijkt me vragend aan. "Over wat lieg ik dan?" Zeg ik verveeld. "Jay, en lieg niet. Ik ken hem. We werken samen." Hij loopt naar me toe. "Is gewoon een vriend." Ik ga op mijn bed zitten. "Oh? Je staat hele dag op zijn foto op app, hij praat over dat hij eindelijk Jelaysa heeft geneukt en gekust en jij zegt dat hij gewoon een vriend is?" Jerailo pakt mijn arm. "Laat me los. Dan wat dat we een relatie hebben? Het moet jouw probleem niet zijn Jerailo!" Ik probeer zijn arm weg te schudden maar hij houdt me stevig vast. "Je bent niks voor die jongen Jelaysa! Hij gebruikt je net als alle meisjes." Hij pakt nu ook mijn andere arm. "Dat is niet waar, waarom denkt iedereen slecht over Jay? Misschien is hij veranderd. Laat me met rust." Ik probeer hem te slaan maar het lukt niet. Ik voel mijn ogen waterig worden. "Slechte jongens blijven slecht, ze maken een hoer van je Jelaysa." Hij laat me los en loopt hoofdschuddend uit mijn kamer. "Ik waarschuw je alleen maar." Roept hij nog. Jay is veranderd, dat voel ik. Hij is zo lief en hij is beschermend. Ik ga op mijn bed liggen en app Jay.
Ik: wie heb je allemaal verteld?
Jay: over onze relatie? Iedereen.
Ik: ook over uhm... je weet wel
Jay: wat? Dat ik je heb geplopt? Nee
Ik: oh me broer sprak me aan dt je zei dat we seks haddn...
Jay: hij tript mami, wie s je bradda?
Ik: jerailo
Jay: hode ik werk met hem
Ik: jaa i know pff
Jay: ik heb niks verteld princessa, ik kom je morgen halen van school
Ik: is goed bae x
Ik glimlachte en zette mijn kussen goed op mijn bed. Ik dacht na. Jerailo had geen werk, en zover ik weet was Jay altijd vrij. Aghja, misschien werkt hij in de nacht.School was afgelopen. Kim en ik liepen naar het schoolplein. Daar stond hij weer, mijn prins. Ik glimlachte naar hem en kijk Kim aan. "Je hebt nooit meer tijd voor me Jelaysa... Wanneer gaan we weer iets leuks doen? Alles is maar Jay blabla." Ze zucht en ik kijk naar mijn schoenen. Zoekend naar de woorden die ik moest zeggen. "Kom anders mee, Jay heeft veel mooie vrienden, en ik weet dat je van mooie jongens houdt." Kim keek op en gaf me een klein duwtje. "Je kent me te goed." Ze lachtte en we liepen naar Jay. "Ze gaat mee, roep 1 van je vrienden." Jay sloeg zijn armen over elkaar. "Oh? Princessa loopt bevelen uit te delen." Hij lacht en kust me. "Halloooo, waar zijn al je lekkere matties Jay?" Kim zucht en kijkt hem verveeld aan. "Hij komt ons zo ophalen mevrouw." We lopen naar een parkeerplaats en wachten. "Ik heet Kim trouwens, dus noem me geen mevrouw. dankjewel." "Is goed mevrouw Kim." Hij lacht en op dat moment komt een zwarte auto aanrijden. "Daar is je mooie vriend." Hij wenkt ons en laat ons achterin zitten. Het is Giorgio, de jongen waarmee Kyara seks mee had. "Ahh, mooie dame." Giorgio steekt zijn hand uit naar Kim. "Ik ben Giorgio. Jelaysa heeft een goede keus gemaakt om jou mee te nemen." Hij knipoogt en begint gas te geven. "Dus als ik lelijk was was het niet goed. Jij bent wel heel erg oppervlakkig." Kim rolt haar ogen. Hij grinnikt. "Niemand wilt naast een lelijk persoon wakker worden, laten we eerlijk zijn." Hij glimlacht en de rest van de weg is het stil.
JE LEEST
Social Media
Teen FictionJelaysa is een doodgewoon meisje totdat ze de liefde van haar leven ontmoet. Er gebeurde dingen, traumatische dingen sinds ze deze jongen kende, en diep van binnen ging ze er langzaam kapot aan.