In het begin deed het pijn, ik wilde geen seks met het broertje van mijn vriend. Ik moest doen alsof ik genoot, anders zou ik het niet redden. Als ik mezelf zou verzetten zou dat mijn dood zijn. Jamahl staat met zijn rug naar mij toe en trekt zijn broek omhoog. "Je bent beter dan Jay beschrijft." Zegt hij zacht. Ik sta op en ga achter hem staan. "Jij bent anders ook niet slecht" Ik bijt op mijn lip en hij draait zich om. Zijn mondhoeken staan omhoog. "Volgende keer kunnen we verder." Geloof me, ik heb dit met veel pijn in me hart gezegd, maar ik moest. Ik wist dat hij me zou vermoorden als ik niet deed alsof ik het leuk vond. Als je iemand verkracht vermoord je je slachtoffer. Simpel. "Hmm," Jamahl komt dichter bij me staan en haalt een plukje haar uit mijn gezicht. "Jay gaat dat niet leuk vinden schat." "Jay hoeft niks te weten," Fluister ik zacht. Ik duw mijn lichaam tegen zijn lichaam en leg mijn hand op zijn borst. Jamahl legt zijn handen op mijn heupen. "Zolang je me maar niet meer naar deze smerige plek mee neemt." Ik doe een stapje naar achter en kijk hem aan. Jamahl grijnst. "Komt goed prinses." Hij gooit mijn jurk naar me en loopt de kamer uit. Het heeft gewerkt.
"Ik zet je af langs deze weg, Jay zijn moeder haar hotel is hier in de buurt. Overnacht daar maar en bel Jay." Jamahl kijkt recht voor zich uit en rijdt zacht verder. Het was dezelfde weg als van mijn droom, en dezelfde weg waar we met Alysha langs reden op weg naar Jay zijn moeder. Ik voelde een vervelend gevoel in mijn buik, een soort steek en misselijkheid in een. Jamahl kijkt via zijn ooghoeken naar mij. "Gaat het?" Hij legt zijn hand op mijn been. "Ja, prima." Mompel ik. Jamahl knikt en propt iets in mijn hand. "Hotels zijn niet gratis." Zegt hij zacht. 4 briefjes van 50. "Stap uit." Jamahl stopt de auto. "Tot later Jelaysa," Jamahl glimlacht en kijkt me na als ik de auto uit stap.
De vrouw achter de balie was een aardige, jonge vrouw. Ze heeft me naar mijn kamer gebracht en beloofd als ik iets nodig had dat ik het haar moest melden. Ik plofte op het zachte tweepersoonsbed. De telefoon stond op het nachtkastje naast het bed. Ik toetste Jay zijn nummer in en hij nam gelijk op.
Jay: Waarom bel je nu pas op? Ik was ongerust.
Ik: Ik ben in je moeder haar hotel, kom alsjeblieft Jay, ik heb je nodig.
Jay: Oke, ik kom er direct aan.
Ik hoor een lichte irritatie in zijn stem en ik zucht.
Jay: hou van je, tot zo.
Ik: tot zo.
Ik druk weg en kruip onder de dekens. Hopen dat Jay snel deed.Ik maakte mijn ogen open en hoorde een bekende stem in de badkamer. Jay was er. Ik glimlach en ga recht op zitten. Weer die steek in me buik. "Jay..." Roep ik. Jay loopt snel naar me toe. "Waarom ben je hier? Wat was er gebeurd?" Vraagt hij. Zijn ogen waren rood. Hij had gehuild. Meestal zou ik zeggen dat jongens die huilen gay waren en zou ik hem uitlachen. Hij komt naast mij zitten en slaat een arm om mij heen. "Jamahl," Ik leun tegen Jay aan. "hij heeft me..." Op dat moment komt Jamahl de kamer binnen. Hij schrikt wanneer hij Jay ziet zitten. Hij hersteld snel zijn gezichtsuitdrukking en lacht. "Zo broertje, jij bent snel naar hier gekomen." Jamahl loopt naar ons toe en kijkt mij aan. "Goeiemiddag Jelaysa." Zegt hij met een schijnheilig stemmetje. Jay kijkt niet begrijpend naar ons. "Wat is er gebeurd?" Jay staat op en balt zijn vuisten. "Ik heb je vriendin geneukt." Zegt Jamahl met een gemene glimlach. Duivel. Jay zijn ogen spuwen vuur en hij kijkt naar me. "Ze wilde het niet zelf hoor. Je meisje is wel slim, maar helaas had ik haar door." Jamahl schudt zijn hoofd en trekt een pruillipje. "Doen alsof ze het leuk vond om te vluchten." "Waarom wil je alles van me afpakken? Gun je je broer niet om gelukkig te zijn?!" Zegt Jay. Ik keek naar de jongens. Familiedrama. Dat kon er ook nog wel bij. Ik zucht en trek Jay op het bed. "Jay, doe rustig." Ik hou hem vast bij zijn arm. "Omdat wij samen meisjes pijn deden! Samen! Dat heb je voor mij verpest toen je deze domme meid ontmoette!" Schreeuwt Jamahl boos. "Ik kon ook niks beters van je verwachten, je was altijd al egoïstisch." Zegt Jay kalm. Jay staat weer op en schudt mijn hand weg. "Dacht je dat je hiermee weg kon komen? Mijn meisje pijn doen, omdat jij geen meisjes meer kon neuken?" Jay lacht sarcastisch en schudt zijn hoofd. "Ja, ik kom er ook mee weg." Jamahl pakt een mes uit zijn zak en steekt het in Jay zijn buik. Jay valt neer op de grond en Jamahl loopt de kamer uit. Ik toets 112 in op de telefoon en de vrouw die achter de balie stond komt de kamer binnen rennen. Ze neemt de telefoon over een schreeuwt hysterisch om hulp. Ik ga op mijn knieën naast Jay en pak zijn hand vast. Er rollen tranen over mijn wangen. "Please, verlaat me niet Jay. Ik heb je nodig." Fluister ik zacht.
JE LEEST
Social Media
Teen FictionJelaysa is een doodgewoon meisje totdat ze de liefde van haar leven ontmoet. Er gebeurde dingen, traumatische dingen sinds ze deze jongen kende, en diep van binnen ging ze er langzaam kapot aan.