Ik zat op de bank met een grote kop hete thee in mijn handen, pratend met mijn moeder. Ze steunde mij in alles, alles wat ik deed, daar stond zij achter. Mijn moeder was een topvrouw, en ik zal haar op mijn handen dragen. De bel ging, en in de hoop dat het Jay was rende ik naar de deur toe. Ik maakte de deur open en vloog in zijn armen. Ik begon zachtjes te snikken. "Jay, ik hou van je. Zeg dat het allemaal over is." Ik duw mijn neus in zijn nek en de tranen rollen over mijn wangen. "Ik moet je teleurstellen, ik ben Jay niet." Geschokt duw ik mezelf van hem af en kijk omhoog. Hij grijnst en schudt zijn hoofd. "Ga weg." Zeg ik zachtjes. Ik loop achteruit en probeer de deur dicht te gooien. Hij zet zijn voet tussen de deur en mompelt iets onverstaanbaars. Met al mijn kracht probeer ik de deur dicht te duwen, maar hij is sterker. "Ga naar buiten, ik kom." Zeg ik zacht. Ik had opgegeven, mijn moeder zat in de woonkamer denkend dat alles goed was gekomen. "Ik wacht buiten schatje." Hij glimlacht en loopt weg. Ik trek mijn schoenen aan en mijn jasje. "Ma, ik ben even weg. Ik kom zo." Voordat ze antwoord heeft gegeven loop ik snel de deur uit. Jer was een slecht persoon, hij wilde 1 ding en dat ene ding zou hij krijgen ook. Dat was zijn enige doel, mij hebben. Ik loop met gebogen hoofd naar hem toe. "Schatje, Jay kan je niet geven wat ik wel kan." "Doet dat er toe? Ik ben verliefd op hem en niet op jou!" Roep ik hard. Ik voel een traan over mijn wang rollen. "Je hoeft niet verliefd te zijn moppie," Hij legt zijn handen op mijn heupen. "Zolang jij in mijn bed ligt, het liefst naakt, komt alles goed." Zegt hij grijnzend. Ik trek zijn handen weg en doe een stapje achteruit. "Nooit. van. mijn. leven." Jer zijn gezichtsuitdrukking veranderde van ontspannen naar boos. "Toch val je me meisje weer lastig? Heb je het dan echt niet geleerd?" Ik voel een arm om mijn schouder. Jay. Mijn redder in nood. "Je mag haar hebben, voor een keertje." Jer loopt boos weg en gaat in zijn auto zitten, hij slaat de deur dicht en rijdt weg. Ik glimlach en draai me om. "We gaan, het begint te regenen." Jay duwt me richting zijn auto. "Ik hou van je." Ik sta stil voor de auto en kijk Jay aan. "Ik hou ook van jou." Ik glimlach en druk een kusje op zijn mond.
Ik werd wakker van Jay zijn stem, het leek alsof hij aan het praten was met iemand. Ik gaapte en strekte mijn armen uitgebreid voor dat ik het bed uitstapte. "Ja schatje, ik hou van je." Ik sta stil voor de deur en druk mijn oor er tegen aan om te luisteren. "Nee babe, ze ligt te slapen. ... Ja, ik mis jou ook. ... Je kan morgen langskomen baby." Dan hoor ik dat hij ophangt en ren ik naar het bed om te gaan liggen. Ik hoor zijn voetstappen richting mij komen en ik knijp me ogen dicht. "Slaaplekker prinses van me." Jay drukt een kusje op mijn voorhoofd en verlaat dan zuchtend de kamer. Ik sla de deken van me af en voel een traan op mijn wang rusten. Ik veeg de traan snel weg en ga recht op zetten. "Jay?" Roep ik hard. Jay steekt zijn hoofd uit de deur en kijkt me aan. "Kom is." Zeg ik zachtjes. Hij gehoorzaamd en komt naast me zitten. "Ja prinses?" "Ik hoorde je praten aan de telefoon, kan je me naar huis brengen?" Met tranen in mijn ogen kijk ik hem aan. "Wat? Heb je alles gehoord? Niet huilen! Het spijt me!" Hij staat op en slaat boos op de muur. "Het is al goed Jay, breng me nu naar huis." "Nee, blijf bij me." Hij rent naar me toe en neemt mij in zijn armen. Ik duw hem weg en voel de tranen langs mijn wangen rollen. "Jelaysa, ik twijfelde of ik nog echt verliefd op je was en begon met andere meisjes te praten, maar jij was er altijd voor me en nu nog steeds en," "Nee niks 'en', het is klaar, over, ik ben het zat." Ik stap uit het bed en zoek boos mijn kleren bij elkaar. "Blijf bij me, we zijn een team, weet je nog?" Hij staat ook op en pakt mijn armen vast. Ik trek mijn armen weg en trek mijn kleren zo snel mogelijk aan. "Een team van niks, ik wist dat je een verrader was, ik wist het. Maar ik werd verliefd, verliefd op een klootzak." Jay kijkt beschaamd naar de grond en speelt met de lusjes aan zijn broek. "Ik hou van je." Zegt hij dan zacht. "Bedankt, ik hou ook van mezelf." Ik ren de trap af en trek mijn jas en schoenen aan, ik moest weg. Het moest. Ik hoor Jay zijn voetstappen achter me. "Het regent en het is 12 uur 's avonds, straks gebeurd er wat met je." "Het boeit me niet, ik ga. Fijne dag verder Jay." Ik sla de deur hard achter mij dicht en loop met tranen in mijn ogen op weg naar het metro station. Mijn haren zijn nat en plakken aan mijn gezicht. Het voelde alsof alles instortte, het was mij niet gegund. Ik hoor een auto toeteren en kijk achterom, Jay. Ik zucht en kijk dan om mij heen. Een steegje. Ik ren zo snel mogelijk in het steegje en blijf maar rennen, zo lang hij maar niet in mijn buurt was. Uitgeput stopte ik na een tijdje met rennen en zakte neer op de grond. Alles was voor niks, verrader.
"Jelaysa, het spijt me zo erg. Ik hou van je, ik wil je niet kwijt. Ik ben zo dom geweest Jelly. Je was mijn meisje, alleen van mij. Ik ben zo dom geweest." Dan voel ik een traan vallen op mijn voorhoofd. Met een snelle beweging veegt diegene de traan weg. Ik knipper zachtjes met mijn ogen en probeer om mij heen te kijken. "Jelaysa?" Ik kijk omhoog en kijk in het verdrietige gezicht van Jay. "Ja, ik ben hier bij je, voor altijd." Zeg ik zachtjes. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht en hij kust mijn kaaklijn. "Geen enkel meisje boven jou, beloofd." Hij houdt zijn pink omhoog en kijkt mij aan. Ik lach en haak mijn pink in zijn pink. Ik wist dat het goed zou komen en dat wij voor altijd bij elkaar zouden blijven, ik weet t zeker. Hij is de jongen die echt van mij houdt. Een team, voor altijd en eeuwig.
Ja, het einde is er, helaas. Ik wil iedereen bedanken voor het lezen, voten en de lieve reacties. Ik hou ontzettend veel van jullie! Dit is mijn eerste boek/verhaal op wattpad en ik hoop dat jullie ervan hebben genoten. Ik ga verder schrijven, in mijn volgende boek nul plus nul is eén en er zullen nog vele boeken komen. Nogmaals bedankt iedereen, en hou van jullie ! ❤️❤️
JE LEEST
Social Media
Teen FictionJelaysa is een doodgewoon meisje totdat ze de liefde van haar leven ontmoet. Er gebeurde dingen, traumatische dingen sinds ze deze jongen kende, en diep van binnen ging ze er langzaam kapot aan.