Jay, ik had altijd een zwak voor jongens met de naam Jay of Jayden, in iedergeval een naam die op Jay leek. Jay was zo een naam, die je graag hoorde, alsof je de slechtste dag van je leven had en iemand opeens belt dat je 10 miljoen hebt gewonnen. Zo klonk de naam Jay, althans zo klonk het voor mij. "Wie ben jij?" "Ik zit in die gg, ik weet dat je op school bent, maar via app praten is niet zo handig, snap je." Zijn stem was goddelijk, eigenlijk boeide me het echt niet dat hij me belde, zijn stem klonk als muziek. "Oh, bedankt voor je belletje maar ik moet nu echt naar mijn les!" "Ooooh, ik begrijp het. Ik spreek je later wel mooie dame." Toen hing hij op, en ik was blozend achtergebleven bij mijn kluisjes. Kim was allang weg toen de bel ging. 'pussy' dacht ik in me zelf. Ik liep langzaam naar mijn les. "Mooie dame," fluister ik zachtjes.
"Maaaaam, ik ben thuis." Niemand antwoord. "Jeeerr?" Nog steeds niemand. Lekker dan, niemand is thuis. Zuchtend schop ik mijn schoenen uit en loop naar boven. "shit." mijn telefoon is beneden, ulgh. Ik ren naar beneden, pak mn trillende telefoon en ren weer naar boven. Ze praten wel heel erg veel in dat groepsgesprek.
GG
J1: Is mooie dame er al?
Ik: here i am
J2: eindelijk
Jay: Ah, daar is mijn princessa
Ik: Niet te snel he jay
J3: kijk een romeo hier
J2: sang
Jay: haha je bent toch een prinses, of niet?
Ik: ja maar nog niet van jou
J1: hooorrr
Jay: nog niet, binnenkort wel
Ik moest lachen, binnenkort wel? Wat dacht deze kil wel niet, dat ik zo makkelijk ben. Ik hoor iemand de trap opkomen, het is Jerailo, hij is de enige die zo hard stampend de trap oploopt.
J3: ze is gelijk stil hahahahh
J1: HAHAHA ze wil je nie gap
Jay: tuurlijk wel ik ben jay, je weet van mij
Ik: lol
J2: oh gewoon bonkt ze lol op je
J3: hahahahahahha
Jay: watsgaande dan dame?
Ik: nothing, ik ga hw maken ciao xx
J1: je hebt dr weggejaagd sukkelHet was lief, maar ik heb jongens vaker zo zien praten tegen vriendinnen. Ze zijn allemaal het zelfde, ze willen tussen je benen komen en dan gooien ze je weg. Achja, wat had ik verwacht? Ik pak mn boeken en begin te "studeren". De woorden van Jay spoken door mn hoofd, en ik kan me niet goed concentreren. "Jelly, maak iets te eten voor me." typisch, was mama niet thuis dan moest ik eten maken voor Jerailo, mama is vast en zeker met de tweeling naar haar nieuwe vriend... Zoals altijd.
JE LEEST
Social Media
Genç KurguJelaysa is een doodgewoon meisje totdat ze de liefde van haar leven ontmoet. Er gebeurde dingen, traumatische dingen sinds ze deze jongen kende, en diep van binnen ging ze er langzaam kapot aan.