€1000

1.7K 36 4
                                    

Make-up. Check. Haar. Check. Outfit. Bijna check. Ik MOET mijn zwarte broek vinden, dit is niet zomaar een dag, neenee, het is dé dag. Over 10 minuten moet ik al weg gaan...

"Raad eens Kimmie." Jennice komt er ook opeens bij staan. Ik rol mn ogen en keer me dan tot Kim. "Hij komt me ophalen," "wie?" Kim pakt me arm vast. "Jay, van die gg." Kim slaakt een gilletje wanneer ze de naam Jay hoort. Het was wel Jay, wie wilde Jay nou niet? Ohja, ik wilde hem eigenlijk niet. want hij zou me hart breken, zoals iedereen, maar ik kon hem niet weerstaan. Die stem alleen al. "Daarom zie je er zo uit, je haar los, nieuwe outje. Kijk der hoor." Kim knuffelt me, dit doet ze altijd als ze blij voor mij is, of der vader een nieuwe designer tas voor der heeft gekocht. Jennice heeft alles gehoord, en kijkt een beetje moeilijk. Zonder iets te zeggen loopt ze weg. Raar kind.

Daar staat hij dan, Jay. Ik glimlach wanneer hij me wenkt. Hij staat tegen het hek aangeleund. 'in het echt is hij nog mooier.' Ik loop naar hem toe en glimlach verlegen. "Ah, daar hebben we princessa die op app stoer praat, maar in het echt een kleine pussy is." Hij lacht en omhelst me. Hij raakt me aan, het was maar een knuffel, maar het voelde zo vertrouwd en goed. Hij ruikt ook zo lekker. Ze lacht wanneer hij der los laat. "Meneer Jay, ik een pussy? Onderschatten maakt je zwakker." En ik klak met mijn tong. Hij beet op zijn onderlip, wat er ongelooflijk lekker uit zag. "Oh? Dat zullen we nog wel zien. Maar wat doen we dan? Bij mij thuis hangen of denk je van nee, ik ben te heilig?" Hij trekt me naar zich toe. Precies wat ik had verwacht, meneer probeert me te verleiden, en dan tussen mn benen te kruipen. Nee, niet hier. "Ha, ik denk dat we beter een beetje kunnen rondlopen ofzo." Hij keek een beetje geërgerd. "hmm, naar de stad? Op mijn kosten hoor." hij pakt mn hand vast, wat een warm gevoel binnenin mij creëert. "Dat klinkt beter." Ik knik, en hand in hand lopen we eindelijk weg. Weg van het schoolplein.

"Dit zal je prachtig staan." Hij glimlacht naar me, een glimlach waarop elk meisje verliefd kan worden. "Zelfs met een vuilniszak aan ben je prachtig." Ik bloos, tot mijn blik op het prijskaartje valt, ik wist wel dat het een dure winkel was, maar 1000 euro voor een jurk? "1000 euro Jay," Ik kijk hem aan. "We kunnen beter naar een winkel zoals h&m gaan." "Nee, geld is geen probleem als het om mijn princessa gaat." Hij pakt m'n arm vast. "Maar ik ben niet va..." Hij onderbreekt me, en geloof me, 1 ding wat ik haat aan mensen is als ze me onderbreken. Maar het was Jay. "Je bent nog niet van mij, binnenkort wel. Dus kom, we gaan betalen." Ik glimlach, niet oprecht. Deze glimlach was nep en niet spontaan, maar ik moest het gebaar waarderen. Het was wel 1000 euro.

Social MediaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu